۲ هزار مترمربع از اراضی دولتی و انفال روستای شادکام شهرستان بافق رفع تصرف شد

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
بدون دیدگاه
دوشنبه - 15 اردیبهشت 1399
۲ هزار مترمربع از اراضی دولتی و انفال روستای شادکام شهرستان بافق رفع تصرف شد

رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان بافق پيرو درج خبر « لطفاً جلو زمين خواري در روستاي شادكام را بگيريد.» در سايت بافق فردا مورخ 5 ارديبهشت سالجاري، از رفع تصرف 2 هزار مترمربع از اراضي دولتي و انفال روستاي شادكام اين شهرستان از دست متجاوزين خبر داد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق پیرو درج خبر « لطفاً جلو زمین خواری در روستای شادکام را بگیرید.» در سایت بافق فردا مورخ ۵ اردیبهشت سالجاری، از رفع تصرف ۲ هزار مترمربع از اراضی دولتی و انفال روستای شادکام این شهرستان از دست متجاوزین خبر داد.

کمال کریمی تصرف این اراضی را خارج از مستثنیات این روستا ذکر کرد و افزود: پیرو درج خبر « لطفاً جلو زمین خواری در روستای شادکام را بگیرید.» در سایت بافق فردا مورخ ۵ اردیبهشت سالجاری، ۲ هزار مترمربع از اراضی دولتی و انفال توسط متجاوزین تصرف شده که این اراضی، خارج از مستثنیات روستای شادکام شهرستان بافق بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این اراضی در قالب تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و اجرای احکام قضایی از دست متصرفین به اراضی ملّی خلع ید،قلع و قمع و رفع تصرف شد.

کمال کریمی ادامه داد: با توجه به این تبصره، مأمور وزارت کشاورزی و منابع طبیعی مکلف است به محض اطلاع، رفع تجاوز کند.

وی اضافه کرد: پس از صورتجلسه با دستور دادستان شهرستان، تخریب و قلع و قمع این اراضی توسط یگان حفاظت منابع طبیعی این اداره انجام شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخریب،تصرف، دیوارکشی و گودبرداری اراضی ملی دولتی و انفال، آتش سوزی، قاچاق چوب و محصولات فرعی،چرای غیرمجاز دام و … این اداره را مطلع کنند و یا با شماره رایگان شبانه روزی ۱۵۰۴ تماس حاصل نمایند.

گفتنی است: عرصه های منابع طبیعی و دولتی شهرستان بافق وسعتی بیش از ۸۵۰ هزار هکتار از سطح شهرستان را در بر می گیرد.

IMG-20200504-WA0052IMG-20200504-WA0051


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page