برگزاری مسابقه بزرگ تلفنی حفظ قرآن کریم در بافق

دسته: عمومی , فرهنگی، هنری، مذهبی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 16 اردیبهشت 1399

IMG-20200505-WA0241

یزد – ایرنا – رییس هیات امنای آستان مقدس امامزاده عبدالله علیه السلام شهرستان بافق گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور، به مناسبت ماه رمضان ثبت نام مسابقه تلفنی حفظ این کتاب آسمانی در این شهرستان آغاز شد.

سیدسعیدحسینی با بیان اینکه مهلت ثبت نام برای شرکت در مسابقه تا ۲۵ اردیبهشت ماه جاری است روز چهارشنبه به ایرنا اظهار کرد: این مسابقه با همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق و مرکز افق این امامزاده از یکم تا سوم خرداد ۹۹ برگزار می‌شود.

وی افزود: رده های سنی تا پنج‌سال حفظ سه سوره، پیش دبستانی پنج ،اول تا سوم ابتدایی هشت سوره، چهارم تا ششم ۱۲ سوره، متوسطه اول ۱۵، متوسطه دوم ۲۰ سوره ،دانشجویان و طلاب باید جزء۳۰  قرآن را برای شرکت در  مسابقه حفظ باشند.

این فعال فرهنگی در حوزه علوم قرآنی بیان کرد: مسابقه یادشده با حضور جداگانه خواهران و برادران بصورت تلفنی برگزار و داوری بخش خواهران را چند نفر از بانوان حافظ قرآن بر عهده دارند.

وی  تصریح کرد: برای برگزاری این مسابقه ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده که پس از برگزاری به تناسب نفرهای هر مقطع  به آنها هدیه داده می‌شود .

حسینی هدف از برگزاری مسابقات قرآن را برای افراد مختلف جامعه راه‌گشایی امور زندگی و انس هرچه بیشتر آنان با این کتاب شریف عنوان کرد و افزود: سعی می‌کنیم برنامه‌ها را حول محور ترویج فرهنگ قرآن پیش ببریم زیرا تلاوت قرآن توجه به سبک زندگی اسلامی و تربیت قرآنی را افزایش می‌دهد.

۱۴ نفر از خواهران و هشت نفر از برادران بافقی حافظ کل قرآن هستند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۸۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 24 خرداد 1399 - 3:36 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام ضمن تشکرازشمابابت اجرای مسابقه تلفنی حفظ قرآن.که کاری بسیارجالب وجذاب بود….میخواستم بدانم برنده ها چطوری بایدبرای دریافت جوایزشان اقدام کنندوکی؟؟؟

You cannot copy content of this page