همکاری شرکت سنگ آهن و مخابرات برای پیشبرد اهداف توسعه ای مخابرات

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 20 اردیبهشت 1399
همکاری شرکت سنگ آهن و مخابرات برای پیشبرد اهداف توسعه ای مخابرات

مدیر مخابرات منطقه یزد صبح امروز با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق دیدار و در خصوص همکاری متقابل جهت پیشبرد اهداف توسعه ای مخابرات بحث و تبادل نظر کردند

محمد رضا زارع ده آبادی مدیر مخابرات منطقه یزد به همراه حیدری معاونت شبکه مخابرات با حضور در اداره شرکت سنگ آهن در یزد با رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت دیدار و گفتگو کردند.

پورشمسی مدیر فناوری واطلاعات شرکت سنگ آهن با بیان اینکه این جلسه در خصوص همکاری متقابل شرکت و مخابرات جهت پیشبرد اهداف توسعه ای مخابرات انجام گرفت،گفت: با توجه به استارت کار معدن D19در آینده ای نزدیک،مدیر عامل شرکت سنگ آهن خواهان ایجاد شبکه تلفن همراه در این منطقه شد.

وی با بیان اینکه مدیر مخابرات منطقه یزد نیز خواهان مساعدت شرکت سنگ آهن در ایجاد لوپ برای حداقل قطعی در منطقه برای شبکه همراه اول شد،افزود: مقرر شد بررسی اولیه از سوی شرکت سنگ آهن در منطقه انجام گیرد تا براساس مطالعات این لوپ به شکلی انجام گیرد تا معدن D19تحت پوشش شبکه همراه اول قرار گیرد.

پورشمسی تسریع در راه اندازی سایت ثانویه جهت پوشش حداکثری شبکه تلفن همراه در اداره مرکزی و سایت گندله سازی با توجه به راه اندازی آن در آینده نزدیک با حداقل قطعی را از دیگر مباحث عنوان کرد و بیان داشت: مقرر شد شرکت مخابرات همکاری لازم را در این راستا جهت تسریع کار داشته باشد.

همچنین در بحث پوشش حداکثری معدن سه چاهون با توجه به آنکه یک سایت در این منطقه وجود دارد، مقرر شد با نصب ۲ دکل مخابراتی پوشش حداکثری شبکه همراه اول را در این منطقه داشته باشیم .

گفتنی است،در این جلسه رنجبر معاون برنامه ریزی شرکت سنگ آهن نیز حضور داشت.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page