دیدار اعضای شورای اسلامی شهر بافق با مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
دوشنبه - 22 اردیبهشت 1399
دیدار اعضای شورای اسلامی شهر بافق با مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور

اعضای شورای شهر در جلسه روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت با مسرور مدیر عامل صندوق حمایت و بازنشستگی فولاد کشور دیدار و گفتگو کردند.

اعضای شورای شهر در جلسه روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت با مسرور مدیر عامل صندوق حمایت و بازنشستگی فولاد کشور دیدار و گفتگو کردند .

IMG-20200511-WA0123
در این دیدار ضمن تبریک انتصاب وی بر ضرورت اجرای مفاد صورتجلسات مورخ ۹۳/۶/۸ و ۹۳/۶/۹ و رعایت تعهدات مندرج در نامه شانزده بندی وزیر وقت تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدنظر قرار دادن موارد مذکور تحت عنوان حقوق ارتفاقی هنگام عرضه احتمالی سهام شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به منظور رفع محرومیت ها و استمرار اشتغال پایدار تاکید نموده و خواستار پرداخت به موقع حقوق ایجاد شده گردیدند.

همچنین در این دیدار بر ضرورت ثبات مدیریت شرکت تاکید نمودند تا مدیریت بتواند در پیشبرد اهداف مد نظر صندوق و توسعه صنایع جوار معدنی به منظور ایجاد ارزش افزوده و راه اندازی هرچه سریعتر واحد گندله سازی و منافع شرکت اقدام نماید و از وی خواستند در رابطه با برگشت آنومالیهای منفک شده از بدنه شرکت سنگ آهن با تمام توان اقدام نموده و دستور پیگیری صادر نمایند و در رابطه با رفاهیات پرسنل شرکت و بازنشستگان نیز به منظور تولید بیشتر توجه بیشتری از گذشته مبذول نمایند و مقرر گردید برای بررسی بیشتر موضوعات بازدیدی از مجموعه سنگ آهن در روز سه شنبه به عمل آورده و جلسه ای برگزار گردد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page