قدردانی از ندافیان فرماندار سابق و عسکری مدیر عامل شرکت سنگ اهن مرکزی بافق / الگو قرار گرفتن دفتر خبر شهرستان بافق برای سایر شهرستا نهای استان

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
دوشنبه - 15 آبان 1391
در همایش خبرنگاران آزاد صدا و سیمای مرکز یزد صورت گرفت ؛
قدردانی  از ندافیان فرماندار سابق و  عسکری مدیر عامل شرکت سنگ اهن مرکزی بافق / الگو قرار گرفتن دفتر خبر شهرستان بافق برای سایر شهرستا نهای استان
درهمايش خبرنگاران آزاد يادواره شهيد غلامرضا رهبر که با حضور خبرنگاران شهرستان هاي استان يزد و جمعي از مسئولان صدا و سيماي مركز يزد در سالن سازمان برگزار شد از زحمات و همکاری های مسولان بافق بویژه  حسین ندافیان فرماندار سابق و جواد عسکری مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در زمینه همکاری برای تاسیس دفتر خبر شهرستان بافق قدردانی شد.
اين مراسم با حضورمهندس فلاح زاده استاندار يزد، آسايش مديركل، حجت الاسلام والمسلمين صداقت كشفي قائم مقام و جعفری معاون اطلاعات واخبار ، سلطانی مدیر امور شهرستان ها و جمعی از معاونین مركز يزد برگزار شد.
در این نشست دفتر خبر شهرستان از لحاظ کیفیت و تجهیزات فنی به عنوان الگو برای سایر شهرستان های استان قرار گرفت و کلیپ افتتاح این دفتر خبر نیز پخش شد.
استاندار يزد در این نشست  اشاره به مظلوميت ائمه اطهار(ع) و همچنين توطئه هاي متعدد دشمنان عليه انقلاب اسلامي گفت: انقلاب اسلامي؛ وارث مظلوميت ائمه اطهار(ع) و ما وارثان تمام مظلوميتهاي عالم هستيم.
محمد رضا فلاح زاده ضمن تبريك عيد سعيد غدير خم، برخي از فضايل بي شمار اميرالمومنين(ع)  را برشمرد  و اظهار داشت: جمهوري اسلامي پس از حكومت حضرت علي (ع) تنها حكومت شيعه جهان  است  اما دشمنان به خاطر اينكه قائل به حكومت ديني نيستند  ،آن را برنمي تابند
فلاح زاده با اشاره به نقش سازنده صدا و سيما در عرصه هاي مختلف به بيان رسالت ها و وظايف خطير خبرنگاري پرداخت.
استاندار خبرنگار را پل ارتباطي ميان مردم و مسئولان دانست و گفت: خبرنگاران بايد نيازهاي مادي و معنوي مردم را نظير آگاهي از اخلاق و معارف ديني، آموزش، عمران، آباداني و توليد برآورده كنند.
مديركل مركز يزد هم در اين مراسم با بيان اهميت خبر و اطلاع رساني گفت: خبرنگار بايد با آگاهي از مسائل روز، حساسيت هاي اجتماعي، مشكلات و توانمندي ها با چاشني ذوق و هنر گزارش هايي در زمينه هاي مختلف تهيه كند.
آسايش با تاكيد بر راه اندازي دفاتر خبري در شهرستان هاي استان با همكاري فرمانداران و مسئولان خاطر نشان كرد معرفي مفاخر، نخبگان، فرهنگ، آداب و رسوم و موقعيت هاي اقتصادي از جمله مواردي است كه مي توان در قالب گزارش ها به آنها پرداخت.
وی  از همكاري 40 خبرنگار آزاد با صدا و سيماي استان يزد خبر داد و گفت: به طور معمول روزانه بيش از 70 خبر از شهرستانها براي پخش در 3 بخش خبر تلويزيون و 5 بخش خبر راديو ارسال مي شود.
مدیر کل صداو سیمای یزد  ضمن قدرداني از حمايت هاي استاندار يزد، خواستار توجه ويژه فرمانداران براي ايجاد دفاتر خبري در شهرستانها شد.
دراین مراسم جعفری معاون اطلاعات واخبار مرکز یزد جلسه ای توجیهی در زمینه فعالیت حوزه خبری منطقه خبرنگاران با آنها برگزار نمود.
در پایان این نشست خبرنگاران سپس از واحدهاي مختلف مركز بازديد نمودند و در پايان اين مراسم يكي از پيشكسوتان عرصه خبر تقدير و تشكر شد و به رسم ياد بود به تمام خبرنگاران هدايايي اهداء شد.

محمد علی عبداللهی / خبرنگار صداوسیما


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 15 آبان 1391 - 1:09 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای استاندار شما نماینده سیاسی و اجرایی دولتی هستید که دم ساعت از عدالت مولای موتقیان صحبت میکند اما در عمل بی عدالتی های بی شماری در سطح استان نسبت به شهرستان بافق را شاهد هستیم که نمونه آخری همین اقدام ناسنجیده شما در بازنشست کردن ندافیان که به حق یکی از بهترین فرمانداران کشور بوددر پس این ماجرا چی می گذرد خدا می داند. .

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 15 آبان 1391 - 1:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای ندافیان هر کجا هستی خداوند سلامتی را نصیب شما کند و هر دردی داری نصیب کسانی شود که نمی توانند پیشرفت شهرستان بافق را ببینند.

قاسم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 15 آبان 1391 - 10:49 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بعداز دهستانی تاثیر گذارترین مسئول در پروژه های شهرستان بی شک ندافیان است حالا اورا برای چی بایکوت کردند به زودی معلوم می شود.

You cannot copy content of this page