تعمیر اساسی و بازسازی آخرین لکوموتیو آلستوم متوقف راه آهن جمهوری اسلامی ایران توسط کارخانجات لکوموتیو بافق (در سال جهش تولید)

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
چهارشنبه - 7 خرداد 1399
تعمیر اساسی و بازسازی آخرین لکوموتیو آلستوم متوقف راه آهن جمهوری اسلامی ایران توسط کارخانجات لکوموتیو بافق (در سال جهش تولید)

بنا به گزارش روابط عمومی کارخانجات، محمد انوری رئيس کارخانجات لکوموتیو بافق گفت: لکوموتیو آلستوم AD43C به شماره ٢٦٦ که مدت ٦ سال به دلیل خرابی موتور ديزل متوقف و از ناوگان خارج شده بود پس از تعمیر اساسی و بازسازي تمامي سامانه هاي الكتريكي، مكانيكي و پنوماتيكي توسط پيمانكار تعمير و نگهداري لكوموتيوهاي آلستوم و با توان کارشناسان بومی و نظارت کارخانجات لكوموتيو بافق به ناوگان نيروي كشش راه آهن ج.ا.ا اضافه شد و در سرویس بهره برداری قرار گرفت

بنا به گزارش روابط عمومی کارخانجات، محمد انوری رئیس کارخانجات لکوموتیو بافق گفت: لکوموتیو آلستوم AD43C به شماره ٢۶۶ که مدت ۶ سال به دلیل خرابی موتور دیزل متوقف و از ناوگان خارج شده بود پس از تعمیر اساسی و بازسازی تمامی سامانه های الکتریکی، مکانیکی و پنوماتیکی توسط پیمانکار تعمیر و نگهداری لکوموتیوهای آلستوم و با توان کارشناسان بومی و نظارت کارخانجات لکوموتیو بافق به ناوگان نیروی کشش راه آهن ج.ا.ا اضافه شد و در سرویس بهره برداری قرار گرفت.
وی ادامه داد: این نوع لکوموتیو از لکوموتیوهای پیشرفته بوده و دارای توان کششی بالا برای حمل قطارهای باری می باشد. با راه اندازی این لکوموتیو ۲/۰۳ لکوموتیو معادل به ظرفیت نیروی کشش افزوده شد.
به گفته انوری: با تکمیل پروژه راه اندازی لکوموتیوهای متوقف، ۴۹ دستگاه لکوموتیو آلستوم (برابر ۱۰۰ لکوموتیو معادل) در گردش می باشد؛ که این تعداد لکوموتیو، معادل ٢٠٪ نیروی کشش باری کل راه آهن ج.ا.ا است.

روابط عمومی کارخانجات لکوموتیو بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۷۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد رسول این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 9:24 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

چطور ما از این نعمت تشکر کنیم
لکوموتیوی که چندین سال توسط یک کشوری ساخته شده حالا ما باید خوشحال باشیم که تو نستیم تعمییرش کنیم

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 10:47 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام و خدا قوت خدمت تمام پرسنل زحمت کش این مجموعه مخصوصا پرسنل اداره اعزام و تعمیرات ،انشالله بایاری خدا شاهد موفقیتهای بزرگ از این مجموعه باشیم.

محسن ح. این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 5:46 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

شهر ما شهر مونیخه.تیم ما بایرن مونیخه.عقاب آسیا تو تیم ماست .دروازه بان تیم ماست.احمد رضا عابدزاده احمد رضا عابدزاده

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 15 خرداد 1399 - 2:42 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آخرین دستگاه!!!
۵۰ دستگاه همین لکوموتیو متوقف در کرج می باشد که میبایست راه اندازی شود!!!؟ که حتی سالیان سال طول میکشه برای راه اندازی چند دستگاه آن چه برسه به اینکه بخواد همه آنها بیاد تو سیر!

You cannot copy content of this page