تاکی باید برای این مسائل ابتدائی مدیریت فریاد برآورد

دسته: ورزشی
۴ دیدگاه
دوشنبه - 15 آبان 1391
چند سوال ؟
کجا باید سوال کرد؟
کی  باید سوال کرد؟
چه کسی باید سوال کند؟
چه کسی حق سوال کردن دارد؟
در چه شرایطی باید سوال کرد؟
جواب سوال را چه کسی باید بداند؟
کدام سوال و جواب باید به صورت علنی مطرح شود؟
به نظرتان هدف از مطرح کردن این پرسش ها چیست؟!
عواقب سوال کردن و سوال نکردن به چه کسی یا کسانی برمی گردد؟
چرا بعضی مواقع در شرایط و مقتضیات زمان مناسب هم سوال نمیشود؟
اگر  چند ورقی دفتر زمان یا دفتر طرحها و پروژه ها را به عقب برگردانیم خواهیم دید که سوال لازمه پیشرفت و توسعه است چرا که هر زمان سوالها برزبان ها جاری گشته مدیریت زمانها و طرحها در راستای توسعه دقیق تر و سنجیده تر گردیده است . مطرح کردن سوال از سوی مردم لازمه یک جامعه فعال و باشکوه است.البته باید توجه داشت درست همان طور که نسنجیده و در شرایطی نامناسب سوال کردن ، ضربه به جامعه و روند روبه رشد و توسعه ای حتی یک پروژه می زند ، سوال نکردن در شرایط مناسب و حتی زیر سوال بردن یک فردی که دانسته یا ندانسته یک پروژه را تحت الشعاع فعالیتهایش قرار می دهد نیز نادرست است و می تواند در سطحی وسیعتر و دقیقتر با کمال انصاف ، مغرضانه محسوب گردد ، چراکه تنها چیزی که نمیشود در روند روبه رشد یک جامعه جبران کرد زمان است .
 این روزها تیم فوتبال گونه شهرمان متاسفانه چندین گل عقب افتاده است . مدتی کاپیتان گلزنی داشتیم که پای دونده خوبی داشت و چند تائی گل به ثمر رساند وی که استاد انجام کار و در مسیر قرار دادن توپ بود  متاسفانه علی رغم توان جسمانی و تاکتیکی ، حمایت و پشتیبانی همه جانبه تماشاگران ، یک مرتبه از سوی مدیریت تیم از لیست بازیکنان در اختیار مربی شهر ما ، خط خورد و تیم بافق با یک یار دلسوز کمتر در زمین باقی ماند و تا امروز که چند ماهی از این ضربه مدیریتی می گذرد همچنان تیم 10 نفره است و همچنان عده ای در حاکی که در لیست ذخیره گلزنانی قهار داریم می گویند « بازی در حال تمام شدن است در این فرصت نمی شود کاری کرد » غافل از اینکه بازی 90 دقیقه است.
از طرفی هم سوال اینجاست که چه کس یا کسانی باید از این مدیریت سوال کنند آیا آن گرامی که امروز با آرای مردم به عنوان نماینده مردم دارالشجاعه بافق در مجلس شورای اسلامی موظف است در راستای خدمت به کشور و حوزه انتخابیه اش قدم بردارد در صدر لیست سوال کنندگان قرار ندارد؟! چرا در راه خدمت به مردم باید شنید که اینجا جای این سوال نیست و فعلا  … ؟ مگر هدف شما مدعیان ، خدمت به خلق ا… نیست؟
آیا این همه زمان برای معرفی نفر یازدهم نیاز است که هنوز پایانش معلوم نیست ؟
چرا مدیریت نمیخواهد در جواب دادن به سوال همین ملتی که مدعی خدمت به اوست ، صادقانه رفتارکند و بدون وقت کشی عمل نماید؟ …
اولین مرحله در حل مسائل مدیریتی ، حضور در محلی است که مسئله ایجاد گردیده ، تاکی باید برای این مسائل ابتدائی مدیریت فریاد برآورد و مقاله نوشت ؟
تاکی باید این مسائل ابتدائی را بنگاریم در حالی که عمر خدمت در حال گذرست و تاریخ آماده دریافت عملکرد ماست؟

محمد مهدی علیزاده فلاح


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 15 آبان 1391 - 1:13 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

تا هر وقت که استان می داند ریش مسئولان بافق چند وجب است

رضا دهقانزاده بافقی( رخصت) این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 15 آبان 1391 - 4:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
جناب آقای قاسم زاده ضمن خسته نباشید خواستم موضوعی را مطرح کنم به نظر شما اینکه چه کسی مربی تیم سنگ اهن بافق شود و یا چه کسی مقصر باخت تیم سنگ آهن است درچه درجه از اهمیت مسائل کلان و برجامانده شهر دارد که سایت وزین بافق فردا در انتهای هر خبر این سوال را مطرح میکند. به نظرم درحال حاضر فوتبال نه تنها درشهرما که حتی درکشور جزو مسادل دست چندم هم به حساب نمیاید. خواهشا به مسائل مهمتر بپردازید وآنهارا به نظرسنجی بگذارید. تا بعد…رخصت

محمد رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 15 آبان 1391 - 10:58 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

علیزاده به قدری پوست …کلفت شده که نگو نپرس

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 15 آبان 1391 - 11:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

فقط تنها راه شکایت محضر مقام معظم رهبری با تمام بی عدالتی ها موجوداست

You cannot copy content of this page