آمادگی بهره برداری از چهار مجموعه جدید گردشگری در شهرستان بافق

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
بدون دیدگاه
دوشنبه - 12 خرداد 1399
آمادگی بهره برداری از چهار مجموعه جدید گردشگری در شهرستان بافق

به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی شهرستان بافق ،در بازید مشترک با حضور مسئول و کارشناسان بوم گردی هاو سفره‌خانه‌های سنتی اداره‌کل میراث فرهنگی ،از اماکن گردشگری شهرستان بافق،ارزیابی ۴ مجموعه جدید گردشگری در قالب ٢ سفره خانه سنتی و ٢ بوم گردی از این شهرستان ،مورد تایید قرار گرفت. در این بازدیدها که با هدف بررسی آمادگی مجموعه‌های گردشگری شهرستان به منظور استقبال از گردشگران صورت گرفته است‌.

به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی شهرستان بافق ،در بازید مشترک با حضور مسئول و کارشناسان بوم گردی هاو سفره‌خانه‌های سنتی اداره‌کل میراث فرهنگی ،از اماکن گردشگری شهرستان بافق،ارزیابی ۴ مجموعه جدید گردشگری در قالب ٢ سفره خانه سنتی و ٢ بوم گردی از این شهرستان ،مورد تایید قرار گرفت. در این بازدیدها که با هدف بررسی آمادگی مجموعه‌های گردشگری شهرستان به منظور استقبال از گردشگران صورت گرفته است
مجموعه های بوم گردی مهر حیدربابا در روستای فاضلیه و بوم گردی یادگار سادات در روستای سبزدشت و نیز سفره‌خانه‌سنتی هنیه ،همچنین اولین مجتمع گردشگری سرگرمی در حاشیه روستای باقرآباد مورد تایید کارشناس اداره کل میراث فرهنگی قرار گرفت.
شایان ذکر است که با افتتاح این چهار مجموعه قابل بهره برداری در شهرستان ،مجموع تعداد زیرساخت های گردشگری شهرستان در شش ماهه اول سال جاری به ۱۶ عدد می‌رسد و نیز برای اولین بار است که در شهرستان، از مجموعه گردشگری سرگرمی به عنوان نخل زرین با مدیریت نیروهای جوان و بومی شهر بهره‌برداری میشود.
البته پیش بینی می گردد بیش از شش مجموعه گردشگری تا پایان سال جاری آماده بهره برداری خواهد بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page