‎تجلیل از پیشکسوتان صنایع دستی شهرستان بافق

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 20 خرداد 1399
‎تجلیل از پیشکسوتان صنایع دستی شهرستان بافق

‎به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی ,گردشگری وصنایع دستی ‎صبح امروز همزمان با 20خرداد ماه روز جهانی صنایع دستی و به مناسبت گرامی داشت این روز هه همچنین هفته صنایع دستی ،از چند تن از هنرمندان و پیشکسوتان این حوزه تجلیل بعمل آمد .

‎به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی ,گردشگری وصنایع دستی
‎صبح امروز همزمان با ۲۰خرداد ماه روز جهانی صنایع دستی و به مناسبت گرامی داشت این روز هه همچنین هفته صنایع دستی ،از چند تن از هنرمندان و پیشکسوتان این حوزه تجلیل بعمل آمد .

‎در این مراسم که با هدف ارج نهادن به فعالیت های پیشکسوتان صنایع دستی و حصیر بافی شهرستان بافق ، در زنده نگه داشتن هنر حصیر بافی صورت گرفت،
‎بدلیل شیوع ویروس کرونا و انجام اقدامات حفاظتی ، مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت، درب منزل این بزرگواران با اهدای لوح تقدیر انجام شد .
‎رئیس اداره میراث فرهنگی خاطر نشان کرد،تاکنون بیش از ۱۰۰۰هنرمند در زمینه حصیر درحال فعالیت می باشند که در حال حاضر حدود ۳۰۰ نفر از هنرمندان این عرصه، شناسایی شده اند .
‎وی افزود:با توجه به برگزاری دوره های آموزش متعدد صنایع دستی وبه ویژه حصیر بافی در اداره میراث فرهنگی و مدارس شهرستان بافق، توجه واستقبال جوانان نیز به این هنر در حال افزایش می باشد.

IMG_20200609_223610_102IMG_20200609_223553_545


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page