پیشرفت ۴۵ درصدی بیمارستان ۹۶ تخت خوابی در حال احداث شهرستان بافق

دسته: علمی - پزشکی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 21 خرداد 1399

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، دکتر نوری شادکام، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد در حاشیه افتتاح بخش کودک بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) بافق ضمن خوش خبری برای بافقی‌ها گفت: اقدامات لازم برای خریداری دستگاه ام آر آی بیمارستان ولی عصر (عج) بافق در حال انجام است و حدود ۵میلیارد تومان هزینه در بر دارد.

او افزود: همچنین به منظور توسعه بخش اطفال بیمارستان ولی عصر (عج) ۶ تخت با اعتباری بالغ بر ۲۳۰میلیون تومان به این بخش   افزوده شد.

شادکام با اشاره به پیشرفت ۴۵ درصدی بیمارستان ۹۶ تخت خوابی در حال احداث شهرستان بافق، اظهار داشت: با توجه به کند شدن روند احداث بیمارستان به علت مشکلات تحمیلی، به منظور تامین نیاز این بیمارستان سه میلیارد تومان در قالب خرید لوازم و تجهیرات مورد نیاز از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی، فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی تامین می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد بیان کرد: تاکنون ۶میلیارد تومان به منظور توسعه بیمارستان و خرید برخی تجهیزات مورد نیاز به بیمارستان، ولی عصر (عج) بافق کمک شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: خرید برخی تجهیزات مورد نیاز برای بخش جراحی گوش و حلق و بینی، فعال کردن اتاق عمل ارتوپدی، افزودن دو دستگاه دیالیز و توسعه اتاق عمل سوم از این موارد است.

نوری شادکام با اشاره به تامین نیروی متخصص بیان کرد: ۲۲ متخصص و فوق تخصص در این شهرستان فعالیت دارند، اما سعی می‌شود  برای جذب و تامین نیروهای متخصص دیگر اقداماتی صورت گیرد.

او عنوان کرد: احداث چهار واحد اسکان پزشکان و ۲۵۰میلیون تومان اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه از دیگر مواردی  در دست اقدام است.

نوری شادکام با اشاره به پلمپ ۱۵واحد درمانی متخلف در استان یزد، ادامه داد: این واحد‌ها در حوزه‌های دندان پزشکی بدون مدرک، مرکز زیبایی و طب سنتی است که از طریق نظارت و گزارش‌های مردمی شناسایی شدند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page