بازدید رئیس اداره منابع طبیعی بافق از پروژه های آبخیزداری پیشنهادی کشاورزان منطقه سبزدشت

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 29 خرداد 1399

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق به همراه رئیس مرکز جهاد کشاورزی سبزدشت از پروژه های آبخیزداری پیشنهادی از سوی کشاورزان منطقه سبزدشت این شهرستان بازدید کردند.
در این بازدید که با حضور رئیس اداره منابع طبیعی، رئیس مرکز جهاد کشاورزی سبزدشت و جوامع محلی روستای دولت آباد این شهرستان از گوراب روستای دولت آباد، بندخاکی و قنات روستای محمودآباد و اراضی ملی روستای ابراهیم آباد صورت گرفت راهکارهایی ارائه شد.
در ابتدای بازدید اهالی این مناطق، مشکلات عمده را هدر رفت آب رودخانه ها و خسارت سیل عنوان داشتند.
در ادامه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق اجرای طرح های آبخیزداری در جلوگیری از هدررفت آب، فرونشست آب به سفره های آب زیرزمینی و جلوگیری از سیل، گسترش پوشش گیاهی و تغذیه سفره های آب زیرزمینی مهم ذکر کرد.
کمال کریمی مشارکت مردم در حفظ، حراست، احیا و اصلاح عرصه های طبیعی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز اداره منابع طبیعی شهرستان با اهتمام نسبت به پیگیری امور و تخصیص اعتبارات ملی و استانی در جهت رفع نیاز ها و زیرساخت های روستایی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
وی تصریح کرد: با توجه به اختلاف موجود در بحث زمین کشاورزی و پیگیری مالکیت تعدادی از کشاورزان، پیگیر رفع مسائل و مشکلات موجود در چارچوب قانون هستم.

image_2020_6_18-11_47_29_211_72R

image_2020_6_18-11_47_27_573_nOe

image_2020_6_18-11_47_28_921_aoE


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page