دیدار مسئولین شبکه بهداشت و شبکه دامپزشکی با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بافق به مناسبت هفته قوه قضائیه

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 3 تیر 1399
دیدار مسئولین شبکه بهداشت و شبکه دامپزشکی با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بافق به مناسبت هفته قوه قضائیه

به مناسبت هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب، کوهگرد حسینی معاون فنی شبکه بهداشت به همراه سالاری سرپرست شبکه دامپزشکی با دهقان شوازی رئیس دادگستری و بهارلویی دادستان شهرستان بافق دیدار و گفتگو داشتند

به مناسبت هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب، کوهگرد حسینی معاون فنی شبکه بهداشت به همراه سالاری سرپرست شبکه دامپزشکی با دهقان شوازی رئیس دادگستری و بهارلویی دادستان شهرستان بافق دیدار و گفتگو داشتند.

در این دیدار دکتر کوهگرد حسینی معاون شبکه بهداشت ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، یاد و خاطره شهید آیت ا… دکتر بهشتی و ۷۲ تن ازیاران ایشان را گرامی داشت و از زحمات و حمایت های دستگاه قضایی شهرستان در جهت رفع مشکلات بهداشتی مردم و تعامل نزدیک با این دو‌ شبکه در حوزه سلامت قدردانی کرد.
سالاری سرپرست دامپزشکی نیز ضمن عرض تبریک و خدا قوت به مسئولین دستگاه قضایی شهرستان اظهار کرد: در توسعه هر شهرستان نیاز به برقراری امنیت است که بی شک برقراری امنیت غذایی و بهداشت عمومی از ارکان اصلی جهت توسعه شهرستان است که در سایه حمایت همه جانبه دستگاه قضایی تحقق می یابد. وی در ادامه ضمن ارزوی توفیق بیش از پیش برای مسئولین دستگاه قضایی شهرستان، از صدور دستورات قاطع و پیشگیرانه این دستگاه که تضمین کننده سلامت و ارتقای بهداشت عمومی است، قدردانی نمود.
در پایان نیزریاست دادگستری و دادستان شهرستان ضمن قدردانی از حضور این دو مسئول، خواهان تشدید نظارت ها به ویژه اجرای گشت مشترک بین ادارات جهت رصد هرچه بهتر مسائل شهرستان شدند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page