بازدید سرزده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از اداره منابع طبیعی شهرستان بافق

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 11 تیر 1399
بازدید سرزده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از اداره منابع طبیعی شهرستان بافق

نماینده مردم بافق، مهريز، بهاباد، ابركوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی به‌ طور سرزده از اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان بافق بازدید کرد

نماینده مردم بافق، مهریز، بهاباد، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی به‌ طور سرزده از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق بازدید کرد.

نماینده مردم شهرستان های بافق، مهریز، بهاباد، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی به اتفاق هیئت همراه در جمع مردم مراجعه کننده و خادمان انفال حاضر و به گفتگو با ایشان پرداخت و از روند رسیدگی به درخواست های مردمی اطلاع حاصل نمود.

محمدرضا صباغیان منابع خدادای طبیعت را سرمایه های با ارزشی دانست که حفظ و حراست مطلوب از آنها یک وظیفه است و اعمال برنامه های حمایتی از این بخش باید در صدر اولویتها و سیاستهای توسعه ای کشور قرار گیرد.

در این دیدار، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق ضمن خوشامدگویی به حاضرین به تشریح عملکرد های انجام گرفته پرداخته و ضمن بیان اهمیت مشارکت مردم برای صیانت از منابع طبیعی اظهار داشت: اعتقاد ما این است که مردم بهترین حافظان عرصه های منابع طبیعی می باشند.

کمال کریمی درخصوص وضعیت چارت سازمانی و پرسنل اداری نیز مطالبی بیان نمود و درخواست کرد احداث ساختمان اداری سبزدشت در دستور کار قرار بگیرد.
در پایان نماینده مردم بافق درخصوص تقویت اعتبارات این بخش قول مساعد پیگیری داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page