استفاده از ظرفیت هیئت کوهنوردی شهرستان بافق برای توسعه ورزش فرهنگیان

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 18 تیر 1399
استفاده از ظرفیت هیئت کوهنوردی شهرستان بافق برای توسعه ورزش فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق؛صبح امروز اعضای هیئت کوهنوردی با مدیر آموزش و پرورش در محل دفتر وی دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق؛صبح امروز اعضای هیئت کوهنوردی با مدیر آموزش و پرورش در محل دفتر وی دیدار کردند.

قاسم زاده بافقی مدیر آموزش و پرورش ضمن خیر مقدم به اعضای هیئت کوهنوردی اظهار کرد: ایجاد روحیه نشاط وشادابی در  ورزش کوهنوردی را امری قابل محسوس دانست و اظهار کرد: آموزش و پرورش همواره حامی تمامی رشته های ورزشی بوده و تلاش خود را در راستای همکاری با هیئت های ورزشی به کار خواهد برد.

وی اضافه کرد : امیدواریم شاهد تعامل خوبی بین آموزش و پرورش و هیئت کوهنوردی شهرستان باشیم تا با یک برنامه ریزی صحیح و پایدار برنامه های طبیعت گردی و کوهنوردی برای فرهنگیان علاقه مند برنامه ریزی نمائیم.

روح الله تفکری رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان بافق ضمن تشریح گوشه ای از فعالیت های هیئت  کوهنوردی اظهار داشت: علیرغم اینکه شهرستان بافق در منطقه کویری قرار دارد اما از لحاظ استعدادهای محیطی و انسانی پتانسیل های خوبی در این رشته ی ورزشی شاهد هستیم.

تفکری جهت برنامه های کوهنوردی و طبیعت گردی فرهنگیان اعلام آمادگی کرد و افزود: با توجه به اینکه برای  فعالیت در این رشته ی ورزشی باید به مناطق اطراف بافق سفر کرد ، یکی از معضلات ورزشکاران این رشته را مشکل ایاب و ذهاب دانست و خواستار همکاری و همت بیشتر مسئولان در این زمینه شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page