راهیابی دوهنرمند گروه هنری رسالت شهرستان بافق به اولین جشنواره بین المللی استنداپ کمدی آنلاین

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 19 تیر 1399
راهیابی دوهنرمند گروه هنری رسالت شهرستان بافق به اولین جشنواره بین المللی استنداپ کمدی آنلاین

جشنواره ای با موضوع: "کرونا در چنگال مدافعان سلامت " در استان خوزستان برگزار شد و هنرمندان بافقی در این جشنواره خوش درخشیدند.

جشنواره ای با موضوع: “کرونا در چنگال مدافعان سلامت ” در استان خوزستان برگزار شد و هنرمندان بافقی در این جشنواره خوش درخشیدند.

سیدکاظم عباس زاده بافقی در این خصوص به خبرنگار “بافق فردا” گفت: ابتدا دو متن یک دقیقه ای طبق قوانین جشنواره نوشتم و به عنوان کارگردان و تهیه کننده به دو نفر از هنرمندان گروه رسالت که زمینه اجرای استنداپ داشتند ارائه نمودم.

وی افزود: در بخش خانم ها متنی به” فاطمه دهقان” و در بخش آقایان متنی برای” روح الله قاسمی زاده” تقدیم شد.

عباس زاده با بیان اینکه این هنرمندان بافقی چند روز دیالوگ ها را خوانده و حفظ کردند عنوان کرد: این استندآپ ها با تلفن همراه به مدت یک دقیقه فیلمبرداری شد و بنده اجراء را به عنوان کارگردان رصد کردم.

وی ادامه داد: فیلم ها از طریق واتساپ برای آقای محمدی برگزار کننده استنداپ ارسال شد و از بین تعداد زیاد شرکت کننده از سراسر جهان دو متن اینجانب و اجرای این دو هنرمند بافقی به شکر خدا در مرحله اول پذیرفته شد.

هنرمند بافقی با بیان اینکه مقرر شد آقای قاسمی زاده در تاریخ ۱۹ تیرماه ساعت ۲۲ و خانم فاطمه دهقان در تاریخ ۲۲تیرماه ساعت۲۲ در منزلشان بصورت لایو متن را اجرا کنند تصریح کرد: داورهای مطرح اجراها را بصورت زنده ارزیابی خواهند کرد.

وی افزود: بنده برای مرحله دوم نیز دو متن جدید با موضوع کرونا نوشتم و در اختیار این دو هنرمند گروه هنری رسالت گذاشته ام که امیدورام در این مرحله از مسابقه هم موفق باشند و افتخاری شوند برای شهرستان بافق و کارنامه هنری اینجانب و هنرمندان شرکت کننده ازگروه رسالت شهرستان بافق.

عباس زاده خاطر نشان کرد دوستداران هنر استنداپ میتوانند ازساعت ۲۲ تا۲۴ بصورت لایو در اینستا به آدرس فستیوال استنداپ تماشا نمایند و نکته پایانی برای شرکت در این استنداپ بین المللی گروه هنری رسالت هیچ حمایتی مالی از طرف ادارات و سازمانهای دولتی و خصوصی نداشته و تهیه کننده گروه هنری رسالت شهرستان بافق بوده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page