پیام تبریک شهردار بافق به مناسبت روز خبرنگار

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 16 مرداد 1399

به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق، سیدعلی نوروززاده به مناسبت گرامیداشت روز هفدهم مردادماه، سال روز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، این مناسبت را به تمامی خبرنگاران دلسوز و متعهد شهرستان تبریک گفت.
متن پیام تبریک به این شرح است
بسمه تعالی

روز خبرنگار، روز گام نهادن در وادی آگاهی و نیک اندیشی است و تکریم خبرنگار، تکریم آگاهی و امید است.
هفدهم مردادماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار است، که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارند.
به این منظور برای تمامی فعالان این عرصه، سلامتی و موفقیت روز افزون آرزو می کنم و یاد و خاطره شهیدان خبرنگار را گرامی می دارم.
همچنین به عنوان یکی از خادمین عرصه مدیریت شهری اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان عرصه مطبوعات از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی قدردانی نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و کوشای شهرستان بافق که آگاهی را حق مردم می دانید و برای دانستن، رشد و باروری اندیشه هم نوعان خود خستگی ناپذیر و پرتلاش می کوشید، سلامتی و توفیق روزافزون ازدرگاه خداوند متعال خواهانم.
سیدعلی نوروززاده شهردار بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page