تجلیل موسسه خیریه مهرآوران از خبرنگاران فعال در حوزه اطلاع رسانی امور خیریه روستای مبارکه

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 19 مرداد 1399
تجلیل موسسه خیریه مهرآوران  از خبرنگاران فعال در حوزه اطلاع رسانی امور خیریه روستای مبارکه

مدیر عامل موسسه خیریه مهرآوران روستای مبارکه به همراه اعضای هیات مدیره این مرکز در مراسمی از سه تن از خبرنگاران فعال در امر اطلاع رسانی تقدیر کرد.

IMG-20200809-WA0058
مدیر عامل موسسه خیریه مهرآوران روستای مبارکه به همراه اعضای هیات مدیره این مرکز در مراسمی از سه تن از خبرنگاران فعال در امر اطلاع رسانی تقدیر کرد.

۲۰۲۰۰۸۰۸_۲۱۵۱۲۳
محمدرضا فرزین در این مراسم ضمن تشکر از فعالیت و اقدامات صورت گرفته توسط خبرنگاران” بافق فردا”، ” آفتاب بافق” و کانال خبری روستای مبارکه گزارشی از عملکرد موسسه ارائه داد.

۲۰۲۰۰۸۰۸_۲۱۴۸۵۹
وی گفت:جذب کمک های مردمی در سه ماهه اول سال جاری مبلغی بیش از ۴۳ میلیون تومان است.

۲۰۲۰۰۸۰۸_۲۱۴۸۲۱
فرزین با بیان اینکه کمک های موسسه به نیازمندان روستا و بعضا شهر بافق شامل خرید جهیزیه، کمک هزینه بیماری های خاص، خرید لوازم خانگی از جمله کولر، تهیه بیش از ۳۰۰ پرس غذای گرم در شب ماه های احیاء مبارک رمضان،تهیه و تولید ۴۰ بسته معیشتی با هزینه بیش از ۸ میلیون تومان،توزیع میوه با هزینه بیش از ۱ میلیون ، توزیع شیرینی در ایام مختلف است.

۲۰۲۰۰۸۰۸_۲۱۳۶۱۷
مدیرعامل موسسه خیریه مهرورزان روستای مبارکه در بخش دیگری از گزارش عملکرد موسسه با اشاره به موضوع اشتغال خانواده های نیازمند روستا عنوان کرد:افراد با حضور در کلاس های آموزشی گلیم بافی توانستند برای خود و خانواده اشتغال ایجاد کنند چنانچه این امر با استقبال مجمع خیرین شهرستان و دیگر موسسات خیری روبرو شد.

IMG-20200809-WA0057
وی به جمع آوری بیش از ۲ میلیون تومان کفاره و فطریه و تهیه سه جهیزیه برای سه زوج جوان نیز اشاره ای کرد،

۲۰۲۰۰۸۰۸_۲۱۳۵۳۳۲۰۲۰۰۸۰۸_۲۱۳۵۲۵


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page