تامین خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _بافق خبر خوش طالبی به بافقی ها

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 23 مرداد 1399
تامین خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _بافق خبر خوش طالبی به بافقی ها

استاندار یزد تامین خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _بافق را خبر خوب خود برای خبرنگاران و اصحاب رسانه و مردم شهرستان بافق عنوان کرد.

استاندار یزد تامین خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _بافق را خبر خوب خود برای خبرنگاران و اصحاب رسانه و مردم شهرستان بافق عنوان کرد.

محمد علی طالبی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق در پاسخ به سوال خبرنگار” بافق فردا” پیرامون خبر خوش آقای استاندار به خبرنگاران چیست گفت: اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است باید برخی حواشی در شهرستان کاهش یابد تا بتوان گام های موثری برداشت.

مژده طالبی به خبرنگاران تامین خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _بافق بود که در این خصوص نیز عنوان کرد:این بحث به جاهای خوب رسیده و ظرف چند هفته آینده تصمیمات قابل توجه ای اتخاذ می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در مباحث تقسیمات کشوری با ضرس قاطع می گویم در حوزه تقسیمات کشوری دو اتفاق در این دولت در جهت منافع بافق افتاده است تصریح کرد: خواص و نخبگان چقدر روی این مباحث زوم کرده اند.

طالبی افزود: در سوال قبلی به نامه سال ۹۴ اشاره کردید سوابق را بررسی کنید بحث معدن چاه گز از سال ۹۴ نیست قبل از آن یعنی دولت قبل مشابه همین نامه داده شده است.

استاندار یزد با بیان اینکه در دولت قبل دفتر معدن چاه گز در بهاباد افتتاح شده است خاطر نشان‌کرد:مبحث چیزی نیست که قابل کتمان باشد من از آقایانی که اینقدر روی معدن بحث دارند سوال دارم چرا روزی که دفتر معدن چاه گز در بهاباد افتتاح شد کوچکترین حرکتی از شما و مردم ندیدیم چرا اعتراضی نکردید؟!!!

وی با بیان اینکه بالاخره اینها مسائل پذیرفته شده تقسیمات کشوری است که براساس یکسری ضوابط و قوانین دنبال می شود گفت:نامه سال ۹۴ ادامه تصمیمات از قبل گرفته شده بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش حواشی در شهرستان اشاره مجدد کرد و افزود: پیشرفت گندله سه چاهون بسیار خوب است و ظرف یکماه آینده شاهد افتتاح آن هستیم با بهره برداری از این طرح ارزش افزوده قابل قبولی برای بافق ایجاد می شود.

استاندار یزد به اجرای دو پروژه بزرگ فولاد سازی برای بافق اشاره ای کرد و ادامه داد:نیروگاه خورشیدی تا سال آینده به بهره برداری می رسد
صنایع جوار معدنی اسفوردی با توافقات با ایمیدرو احداث خواهد شد و سرمایه گذار معدن کوشک نیز باید حتما کارخانه جوار معدنی احداث کند.

وی در پایان پاسخ به این سوال بیان کرد:همگرایی مسوولین موجب تقویت و بهره برداری بهتر از ظرفیت ها خواهد شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۸۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page