عدم پاسخگویی مسوولین به رسانه و خبرنگاران در نمره ارزشیابی آنها لحاظ می شود

دسته: اخبار ویژه
۲ دیدگاه
پنج‌شنبه - 23 مرداد 1399
عدم پاسخگویی مسوولین به رسانه و خبرنگاران در نمره ارزشیابی آنها لحاظ می شود

استاندار یزد گفت:چنانچه مسوولین ادارات و ارگانها پاسخگوی سوالات خبرنگاران نیستند به استانداری گزارش کنید

استاندار یزد گفت:چنانچه مسوولین ادارات و ارگانها پاسخگوی سوالات خبرنگاران نیستند به استانداری گزارش کنید.

محمد علی طالبی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق در پاسخ به سوال خبرنگار “بافق فردا” پیرامون اینکه چه توصیه ای در خصوص برخورد با خبرنگاران و پاسخگویی مسوولین با آنان دارید گفت:در مصاحبه اخیر در استان با خبرنگاران تاکید کردم تا ارتباط مستمر بین اصحاب رسانه و مسوولین وجود داشته باشد.

وی افزود:چنانچه رسانه در این رابطه ها به مشکل برخورد کرد حتما به استانداری گزارش دهد تا تذکر دهیم .

استاندار یزد با بیان اینکه عدم پاسخگویی به خبرنگاران فراتر از تذکرات است تصریح کرد: قطعا در نمره ارزشیابی دستگاهها و ادارت این مورد لحاظ می شود بگونه ای که اخیرا نمره ارزشیابی برخی از دستگاهها تا حصول رضایت کامل نگه داشته شد.

طالبی در ادامه گفت: رسانه ها هم در کنار رسالت خبری باید شرایط فعلی کشور و برخی دستگاهای اجرایی را درک کنند.

وی عنوان کرد:در برخی ادارات گستردگی وظایف زیاد است در کنار هم باشیم و در شرایط خاص امروز درک متقابل داشته باشیم البته این بدان معنا نیست که روسا در تمام شرایط پاسخگوی مشکلات نباشند.

استاندار یزد در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که آیا رسانه های بافق را رصد می کنید و ارزیابی جنابعالی از رسانه چگونه است خاطر نشان کرد:رصد سایت ها و فضاهای مجازی به کمک دوستان روابط عمومی یکی از کارهای من است.

وی با بیان اینکه شهرستان بافق فعال ترین رسانه ها را در سایت های رسمی و فضای مجازی دارد عنوان کرد:جای بسی خرسندی است که اعلام کنم بافق خبرنگاران فعالی دارد و در خبر بالندگی خاص ایجاد شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 25 مرداد 1399 - 5:57 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بعضی از مدیران علاوه بر این که پاسخگو نیستند با چند ساعت تاخیر تشریف می‌آورند اداره و توسط نگهبان اداره ورودشان اولین نفر ثبت شده وجالب این که هم به فرمانداری و هم دفتر نماینده مجلس هم گزارش شده ولی هیچگونه ترتیب اثری داده نشده است

Mohsen این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 25 مرداد 1399 - 11:59 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
آقای استاندار باید توجه داشته باشند که بعضی از دوستان خبرنگار بخاطر منافع شخصی یا گروهی جوری دارن دخالت میکنند تو انتخاب مدیران و سمت و سوق دادن جریانات به سمت اهداف خود. به نظرم باید جایگاه افراد مشخص باشه و افرادو مدیران کل بخاطر خبرنگار دیدگاه و نظر خود را عوض نکنن. افرادی در داخل فرمانداری هستن که از نبود فرماندار با چند خبرنگار هم دیدگاه شده دنبال کردن جریان وطن دوستی دنبال فرماندار بافقی میباشند. فرماندار بافقی بد نیست ولی باید در این جایگاه افراد شایسته و کارکن انتخاب بشن نه افراد که دنبال خود نمای هستند. خبرنگاران و اصحاب رسانه افرادی شایسته و قابل احتراما, ایشالا دنبال حواشی و باند بازی نشوند.

You cannot copy content of this page