اهداء تابلو شعر درختکاری به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 28 مرداد 1399
اهداء تابلو شعر درختکاری به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق

رئيس اداره منابع طبيعي بافق از اهداء يك عدد تابلو مزين به شعر درختكاري به اين اداره بمناسبت گراميداشت روز جنگلبان از طرف موزه فرهنگ و هنر اين شهرستان خبر داد

رئیس اداره منابع طبیعی بافق از اهداء یک عدد تابلو مزین به شعر درختکاری به این اداره بمناسبت گرامیداشت روز جنگلبان از طرف موزه فرهنگ و هنر این شهرستان خبر داد.
کمال کریمی افزود: تابلوی مزین به شعر درختکاری عباس یمینی شریف بمناسبت گرامیداشت روز جنگلبان از طرف سیدجلال بهشتی زاده، مؤسس موزه فرهنگ و هنر وابسته به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بافق به این اداره اهداء گردید.
در این دیدار مؤسس موزه فرهنگ و هنر شهرستان بافق ضمن تبریک روز جنگلبان به رئیس و کارمندان اداره منابع طبیعی بافق اظهار داشت: در بازدید اینجانب از اداره منابع طبیعی شهرستان در سال گذشته و مشاهده توسعه فضای سبز و اهمیت رییس شهرستان بر لزوم بازدید همیاران طبیعت دانش آموز مدارس از اداره و فضای سبز آن، تصمیم گرفتم کاری متفاوت انجام دهم و به نیت اهداء به اداره منابع طبیعی شهرستان، اقدام به تهیه تابلو شعر درختکاری از عباس یمینی شریف نمودم.
سیدجلال بهشتی زاده، از دیگر اقدامات خود را تهیه تابلوی دستورالعمل نگهداری از درختان فضای سبز اداره منابع طبیعی جهت بازدید عموم بخصوص دانش آموزان برشمرد.
وی افزود: امید آن دارم که با افزایش آگاهی مردم به داشتن طبیعتی سالم، هر فرد ایرانی ” خود یک جنگلبان” باشد.

IMG-20200818-WA0055


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page