سفیر_حسین_شویم

دسته: کتاب
بدون دیدگاه
جمعه - 31 مرداد 1399

بسته پیشنهادی محرم کتابفروشی دارالقرآن
۱. حسین از زبان حسین، این کتاب در هشت فصل دوران ولادت امام حسین (ع) تا شهادت آن حضرت را روایت می کند. سادگی و صمیمیت روایت نویسنده جذابیت کتاب را دوچندان می کند.
.
۲. نامیرا، رمانی خواندنی از صادق کرمیار؛ پیشنهاد رهبری برای مطالعه. این اثر درباره دختر و پسر جوانی است که بین سرداران بزرگ برای حمایت از امام حسین و یزید تردید دارند و طی استدلال های مختلف به حقانیت امام حسین پی می برند.
۳. پدر عشق و پسر
۴. سقای آب و ادب
۵. آفتاب در حجاب
سیدمهدی شجاعی، نویسنده این سه کتاب در بیان ادبی بسیار زیبایی از زبان شخصیت های مختلف به روایت واقعه کربلا و معرفی شخصیت های مهم حادثه می پردازد.
.
۶. ماه به روایت آه، مرحوم ابوالفضل زرویی نصرآباد نیز در بیان ادبی بسیار زیبایی به معرفی شخصیت حضرت ابوالفضل عباس می پردازد.
.
۷. کتاب آه، چنانچه به خواندن مقتل های مستند علاقه مندید کتاب آه را پیشنهاد می کنیم.گفت و گوها و نامه های تبادل شده میان شخصیت های دخیل در حادثه کربلا در کتاب آه منتشر شده است.
.
۸. کآشوب که بیست و سه روایت از نویسنده هایی است که رابطه خود و محرم و روضه را بیان می کنند.
.
۹. اهل بیتی ها، در این کتاب به ارتباط مساله خانواده ولایی و هیئت می پردازد. همان طور که ارتباط همسر و فرزندان در خانواده به وسیله پدر طینی برقرار می شود، در هیئت نیز ارتباط مومنان به وسیله پدر معنوی برقرار می شود.
۱۰. پس از بیست سال، رمان معروف سلمان کدیور است که این روزها در طرح ملی روشنا در حال ثبت رکوردهای فروش است.
.
آدرس و شماره تماس جهت خرید حضوری و غیرحضوری
بافق. بلوار وحشی بافقی. کتابفروشی دارالقرآن
۰۳۵۳۲۴۲۴۳۳۰
@bafqketab


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page