بازدید بخشدار مرکزی شهرستان بافق از پروژه ها و سازه های آبخیزداری اجرا شده در روستای شادکام توسط اداره منابع طبیعی

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 11 شهریور 1399

image_2020_9_1-13_35_6_975_GR7
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق از بازدید بخشدار، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای شادکام از پروژه ها و سازه های آبخیزداری اجرا شده توسط این اداره بمناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.
در بازدید از پروژه ها و سازه های آبخیزداری اجرا شده در روستای شادکام بمناسبت گرامیداشت هفته دولت که رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق بهمراه بخشدار، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای شادکام این شهرستان حضور داشتند، رییس اداره منابع طبیعی به شرح عملیات انجام شده پرداخت.
کمال کریمی عملیات بند سنگ و ملاتی و ریپ رپ گوراب شادکام را به حجم ۸۲۰ مترمکعب سنگ و ملاتی و ۷۵۰ مترمکعب خشکه چینی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی عنوان کرد.
در ادامه ضمن بازدید از پارک طبیعت منابع طبیعی، کریمی افزود: عملیات بیومکانیک شامل احداث ۱۰ هکتار نهالکاری و ۱۱۰ هکتار حفاظت و قرق انجام شده است.
وی گونه های کشت شده در این پارک را بنه، بادام وحشی و انجیر وحشی ذکر کرد.
کریمی اضافه کرد: آبیاری بصورت مشارکتی توسط آبخیزنشینان در حوزه شادکام بافق پروژه ظرفیت سازی، توان افزایی و توانمندسازی آبخیزنشینان در حال انجام است.
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بافق، هدف از ایجاد بندهای خاکی را، کنترل سیلاب و تغذیه سفره های آب زیر زمینی منطقه دانست و سازهای آبخیزداری مذکور علاوه بر تغذیه سفره های آب زیرزمینی از خسارات احتمالی سیلاب های فصلی در پایین دست جلوگیری می کنند.
در پایان داوود پورامینی، بخشدار مرکزی شهرستان بافق ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان
تبریک گفت و از عملکرد اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان در ایجاد سازه های آبخیزداری جهت جلوگیری از سیلاب های فصلی تشکر کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 11 شهریور 1399 - 11:40 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
بازدید دیروزدوشنبه ۹۹/۶/۱۰ رئیس منابع طبیعی به همراه رئیس بنیاد مسکن رو هم اعلام بفرمایندماموریتی که به برکوییه وسبز دشت داشتن روبه چه منظور بوده وچه اقداماتی انجام شده است

You cannot copy content of this page