نصب بنر هشدار دهنده جهت حفظ و حراست از اراضی انفال در اراضی ملی

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 3 مهر 1399
نصب بنر هشدار دهنده جهت حفظ و حراست از اراضی انفال در اراضی ملی

رييس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان بافق از نصب بنر حفاظتي و هشدار دهنده در اراضي ملي روستاي گزستان اين شهرستان جهت جلوگيري از نقل و انتقال و ساخت و ساز بدون مجوز قانوني خبر داد

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق از نصب بنر حفاظتی و هشدار دهنده در اراضی ملی روستای گزستان این شهرستان جهت جلوگیری از نقل و انتقال و ساخت و ساز بدون مجوز قانونی خبر داد.
کمال کریمی تصریح کرد: پیرو بازدید میدانی بهمراه دادستان، بخشدار، رؤسای ادارات بنیاد مسکن، آب منطقه ای و دیگر مسئولین ذیربط جهت پیگیری رفع مشکل زمین های مسکونی در روستای گزستان و با توجه به اهمیت اطلاع رسانی و همچنین با هدف ارتقاء سطح آگاهی عمومی جامعه نسبت به مالکیت اراضی، جلب مشارکت آنان در امور حفاظت و صیانت از عرصه و اعیان آن، حفظ حقوق بیت المال و انفال و پیگرد قانونی تخریب وتصرف اراضی منابع ملی، بنر هشدار دهنده در اراضی ملی روستای گزستان شهرستان بافق نصب گردید.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق ضمن تشکر از فرمانده و همکاران انتظامی پاسگاه روستای کوشک در جهت گشت زنی مستمر در سطح مراتع و اراضی ملی با اشاره به قوانین موجود راجع به تجاوز و تخریب اراضی ملی نیز خاطر نشان کرد: متن بنر از لحاظ حقوقی، اخطار کتبی از سوی ادارات ذیربط محسوب و متعاقب تصرف و تخریب عرصه و اعیان آن، برابر مقررات اقدام خواهد شد.
متن این بنر بدین شرح است:
به اطلاع همشهریان عزیز می رساند:
برابر با دستور دادستان محترم
هر گونه دخل و تصرف در اراضی دولتی و بنیاد مسکن و همچنین حریم و بستر رودخانه ممنوع بوده و متصرفین که مجوز از دستگاه های ذیربط نداشته باشند تا تاریخ ۲۰/۰۷/۱۳۹۹ نسبت به اخذ مجوز اقدام، در غیر اینصورت دستگاه های مرتبط موظف به تخریب و آزادسازی اراضی ملی می باشند.
و مسئولیت عدم رفع تصرف و خسارت ناشی از برداشت مصالح متوجه متصرفین می باشد.

IMG-20200924-WA0065
منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق
شرکت آب منطقه ای بافق و بهاباد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۷۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
قاسم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 4 مهر 1399 - 7:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

تشکر از توجه ویژه مسیولین به منابع ملی
لطفا این اقدامات رو در سایر روستاهای بخش مرکزی از جمله دهات ییلاقی و هوش آب و هوا مثل همسک. دارستان. ندکوه. باغدر و … انجام بدید.
در همه این در و دهات تصرف غیر قانونی اراضی دولتی و تصرف رودخانه صورت گرفته است

You cannot copy content of this page