برگزاری مراسم قرعه کشی و تعیین قطعات فاز یک طرح اقدام مسکن ملی در شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 8 مهر 1399

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق از برگزاری مراسم قرعه کشی و تعیین قطعات متقاضیان فاز یک طرح اقدام مسکن ملی در شهرستان بافق خبر داد.

علیرضا طالعی گفت پیرو جلسه مورخ ۱۷/ ۹۹/۶ شورای مسکن شهرستان بافق پس از بررسی شرایط کلیه متقاضیان طرح اقدام مسکن ملی در شهرستان ، افرادی که تا پایان شهریور ۹۹ اقدام به افتتاح حساب و واریز مرحله اول سپرده خود در بانک‌ عامل نموده بودند به تعداد ۷۲ نفر با حضور نمایندگان فرماندار، دادستان ، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد و همچنین تعداد ۱۰ نفر از متقاضیان طرح اقدام مسکن ملی به عنوان ناظر برگزار گردید.

طالعی در ادامه افزود افرادی که در فاز یک قطعات زمین بر ایشان مشخص گردیده است پس از تحویل زمین از سوی بنیاد مسکن در کوتاه ترین زمان ممکن می بایست ضمن مراجعه به شهرداری و نظام مهندسی اقدامات لازم را جهت اخذ پروانه و شروع عملیات اجرایی به عمل آورند.

وی عنوان کرد:سهمیه طرح اقدام مسکن ملی در شهرستان بافق ۱۴۰ نفر بوده است که ۵۲۰ نفر طی سه مرحله ثبت نام کرده بودند که از این تعداد پس از بررسی و پالایش به ۱۱۰ نفر کاهش یافتند. و از این تعداد ۱۰۲ نفر پیامک افتتاح حساب برایشان ارسال گردید که در مهلت تعیین شده ۷۲ نفر اقدام به واریز ۴۰ میلیون سپرده اولیه نمودند.

IMG-20200928-WA0117IMG-20200928-WA0107


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page