امام جمعه بافق: آموزش و پرورش مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی ایران

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 9 مهر 1399
امام جمعه بافق: آموزش و پرورش مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی ایران

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق؛ حسین ملانوری شمس معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل به اتفاق مدیر آموزش و پرورش و معاونت پرورشی شهرستان با امام جمعه بافق دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق؛ حسین ملانوری شمس معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل به اتفاق مدیر آموزش و پرورش و معاونت پرورشی شهرستان با امام جمعه بافق دیدار کرد.
معاونت پرورشی و فرهنگی استان ضمن تشکر از مساعدت های امام جمعه ی شهرستان در امر تعلیم و تربیت به موفقیت های کنکور استان اشاره و افزود : با توجه به شرایطی که ویروس کرونا در امر آموزش ایجاد کرد تا حدی شاهد افت آموزشی بوده ایم که این موضوع به علت سردرگمی خانواده ها ، تاخیر در برگزاری کنکور سراسری و عدم وجود قرائت خانه می باشد.
وی تحقق سند تحول بنیادین را از اهداف مهم آموزش و پرورش عنوان و اظهار داشت: هدف کلی سند تحول بنیادین تربیت دانش آموزی تمام ساحتی و آموزش تمام مبانی های زندگی به دانش آموزان می باشد که در بازدید های امروز از چندین آموزشگاه با وجود مدیرانی پا به کار شاهد این ماجرا بودیم.
ملانوری با تشکر از حمایت های امام جمعه محترم از مجموعه آموزش و پرورش ادامه داد: قطعا رهنمودهای حضرتعالی موجب پیشرفت و رشد و رفع بسیاری از چالش های این مجموعه می باشد و امیدوار هستیم که دیدگاه شما نسبت به مسئله تعلیم و تربیت دانش آموزان به سایر ائمه جمعه استان تسلی یابد.
وی در ادامه به موفقیت های سارا فلاح در امور اجتماعی اشاره و تصریح کرد : به تبعیت از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر میدان دادن به جوانان در عرصه های کشوری به طور حتم می توان آینده ای درخشان را برای ایران اسلامی مشاهده نمود.
حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در ادامه ضمن خیر مقدم به نقش مهم آموزش و پرورش در آینده ی جامعه تاکید و خاطر نشان کرد: قطعا اگر در جامعه ای به آموزش و پرورش اهمیت داده شود می توان اثرات مثبت آن را در تمام عرصه ها شاهد بود و اگر خدایی نکرده بی توجهی صورت پذیرد اثرات منفی آن چه در همان زمان و چه در دراز مدت کلیه ی مسائل جامعه را تحت الشعاع خود قرار خواهد داد.
ایشان آموزش و پرورش را مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و افزود: مهمترین سرمایه انقلاب اسلامی دانش آموزان و دانشجویان زمان امام خمینی ره بودند که با بصیرت و آگاهی دست به تظاهرات و اعتصابات میزدند .
وی ادامه داد: با نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی میتوان به وضوح مشاهده نمود که در راس پست های کلیدی دولت در اوایل انقلاب کسانی قرار داشتند که به نوعی با دستگاه تعلیم و تربیت سروکار داشته اند که میتوان از شهید رجایی و شهید مطهری به عنوان نمونه مثال زد.
امام جمعه بافق با اشاره به تغییر سیستم آموزشی فعلی آموزش و پرورش با توجه به شیوع کرونا در کشور اظهار داشت: استان یزد و بخصوص شهرستان بافق در تمامی دوران ها مردان و زنان وارسته و فرهیخته ای را در تمام زمینه ها اعم از سیاسی و فرهنگی کشور پرورش داده است و امیدوار هستیم با وجود مدیریت دلسوز و قرآنی شهرستان این روند نیز همچنان ادامه داشته باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page