پیشتازی متخصصان بافقی در حوزه الکترونیک، الکتروتکنیک و تعمیرات اساس در حوزه صنایع جوار ریلی در کشور

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
دوشنبه - 28 مهر 1399
پیشتازی متخصصان بافقی در حوزه الکترونیک، الکتروتکنیک و تعمیرات اساس در حوزه صنایع جوار ریلی در کشور

فرماندار شهرستان بافق به نقل از مدیر عامل مبنا گفت: متخصصان بافقی در حوزه الکترونیک، الکتروتکنیک و تعمیرات اساس در حوزه صنایع جوار ریلی در کشور پیشتاز هستند

فرماندار شهرستان بافق به نقل از مدیر عامل مبنا گفت: متخصصان بافقی در حوزه الکترونیک، الکتروتکنیک و تعمیرات اساس در حوزه صنایع جوار ریلی در کشور پیشتاز هستند.

سید مهدی طلایی مقدم در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و اهالی خانه مطبوعات شهرستان بافق در پاسخ به اینکه برای توسعه راه آهن و زیرساخت های کارخانجات تعمیرات لکوموتیو چه تدبیری اندیشده شده است؟ عنوان کرد: طی گفتگوی تلفنی با “علی آبادی “مدیر عامل مبنا مقرر شد پس از صدور مجوز, تعمیر برخی از لکوموتیو ها، برای تعمیر توسط نیروهای بافقی به این شهرستان منتقل شود.

وی ادامه داد: مدیر عامل مبنا به این مطلب اذعان داشت بافقی ها در حوزه الکترونیک، الکتروتکنیک و تعمیرات اساس در حوزه صنایع جوار ریلی در کشور پیشتاز هستند.

طلایی مقدم با بیان اینکه کتاب نیروهای بومی کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق در دانشگاهها تدریس می شود تصریح کرد:ظرفیت منابع انسانی در این حوزه تکمیل است و باید به دنبال حلقه اتصال بخش خصوصی توانمند بود.

فرماندار بافق ضمن حمایت از سرمایه گذاران در این بخش خاطر نشان کرد: دو نقطه در کشور ۵ راه ریلی محسوب می شود که یکی از آنها بافق است و دیگری قم.

وی عنوان کرد: در بازدید اخیر به موضوع توسعه و اتفاقات بهتر با وجود مجموعه بومی در بخش تعمیرات اساس پی بردم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page