مشکلات کارگران معادن بافق و مسؤلین غیر پاسخگو

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 29 مهر 1399
مشکلات کارگران معادن بافق و مسؤلین غیر پاسخگو

سلام، علی رغم پیگیری های مکرر نزد نماینده مردم بافق در محلس شورای اسلامی و فرمانداری بافق, به نتیجه ای نرسیدیم لطفا این مطلب را در "بافق فردا" منتشر کنین شاید کسی به داد ما برسد.

سلام، علی رغم پیگیری های مکرر نزد نماینده مردم بافق در محلس شورای اسلامی و فرمانداری بافق, به نتیجه ای نرسیدیم لطفا این مطلب را در “بافق فردا” منتشر کنین شاید کسی به داد ما برسد.

شرکت ع… در سال۹۵ اقدام به تعدیل ۲۰ نفر نیروی بومی کرد،به بهانه ناتوانی در پرداخت حقوق ومزایا،در حالی که هر سال حجم قرداد شرکت اضافه شد.
با توجه به اینکه بیشترین نیروهای این شرکت غیر بومی بودند،در اقدامی غیر منتظره شرکتی به نام ا…. به عنوان پیمانکار دست دو وارد انومالی شد، که این شرکت تا به امروز۳۵ نفر نیروی غیر بومی را مشغول به کار کرده،همچنین شرکت ع… تعداد۱۰ نفر نیرو از کرمان جذب کرده،که امکانش بود از بافق این نیروها جذب شوند،که پس از اعتراض گفته شده با اجازه مدیر عامل این نیروها به کار گرفته شدند، لطفا پیگیری کنید وقتی در شهر تعداد زیادی بیکار وجود دارد چطور شرکت یه فرد بازنشسته را بکار گرفته است، شرکتی که ده سال هیچ فعالیتی در شهر انجام نداده چطوری اجازه پیدا میکنه این تعداد نیرو از کرمان جذب کند، یا اگر قرار بود شرکت پیمانکار مشغول به کار شود چرا از شرکت … استفاده نشده،اینها در حالی اتفاق افتاده که نزدیک به سه ساله استخراج اهن از انومالی بسیار ناچیز بوده و بیشتر باطله برداری بوده،واگر قرار بود حجم کار شرکت اضافه شود چرا به تناسب, نیروی انسانی زیاد نشده تا امروز به بهانه عقب افتادگی قرارداد اقدام به بکار گیری شرکت پیمانکار شده اند،همچنین این شرکت بعد از ده سال فعالیت, هنوز نیازهای رفاهی پرسنل را در سطح کارگاه فراهم نکرده وموارد دیگری که اگر نیاز بود بیان میشود.
با تشکر کارگر معدن


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی. این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 29 مهر 1399 - 11:13 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

یه متن مملو از جملات مجهول.
شفاف بگید کی وچه شرکتی وکدوم معدن.
هر چند وقتی هم که شفاف بگید این دولت بااین مسئولین اتیغه اش عین خیالش نیست.

You cannot copy content of this page