حضور هشت بازیکن تیم خردسالان شهرستان بافق در تیم منتخب استعدادهای برتر کشور

دسته: ورزشی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 1 آبان 1399

در دیدار رئیس هیات هندبال شهرستان بافق با رئیس اداره ورزش و جوانان که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد در ابتدا گزارشی از فعالیت های این هیات ارائه و برنامه های در حال اجرا نیز تشریح شد.

رئیس هیات هندبال شهرستان بافق گفت:شیوع ویروس کرونا موجب کاهش فعالیت ها و برنامه های ورزشی شد و با توجه به حضور هشت بازیکن تیم خردسالان شهرستان در تیم منتخب استعدادهای برتر کشور، تمرین و برنامه های این بازیکنان در اولویت قرار گرفت.

دهقانزاده افزود:تمرینات این تیم با رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت حضوری در سالن و همچنین در فضای مجازی با ارائه تمرینات تخصصی در حال برگزاری می باشد.

رییس هیات هندبال شهرستان بافق با اشاره به اینکه تمرینات رده سنی فرشتگان که یک رده پایین تر از خردسالان هستند در حال انجام است عنوان کرد:به منظور اطمینان خاطر از سلامت مربیان تیم های پایه، با همت باشگاه سنگ آهن و همکاری اداره ورزش و جوانان تست کرونا از آنان گرفته شد که خوشبختانه نتیجه همه منفی بود.

وی با اشاره به حضور تیم بانوان در لیگ برتر کشور خاطر نشان کرد:برای اولین بار در استان تیم بانوان سنگ آهن بافق در لیگ برتر کشور حضور دارد.

دهقانزاده ادامه داد:جا دارد از همراهی های مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق و مدیر عامل باشگاه سنگ آهن و همچنین مربی این تیم سیده مریم فخری که زحمات زیادی برای حضور در لیگ برتر کشیدندتقدیر کنم.

رییس هیات هندبال شهرستان بافق با بیان اینکه در کنار تمرینات تیم لیگ برتر، مربیان از بازیکنان پایه نیز برای تمرین در کنار بازیکنان تیم لیگ برتر بانوان استفاده می کنند تصریح کرد: از تیم خردسالان دختر ۸ نفر جزو تیم منتخب استعدادهای برتر کشور هستند و همچنین نایب رئیس هیئت نیز یکی از مربیان منتخب کشور در رده سنی خردسالان است.

رئیس هیات هندبال شهرستان ابراز امیدواری کرد با ریشه کن شدن کرونا و آغاز فعالیت های ورزشی شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران این رشته ورزشی باشیم.

در ادامه سمیه ایزدیان نیز ضمن تبریک این ایام و همچنین ابراز خرسندی از پیروزی مقتدرانه تیم هندبال بانوان سنگ آهن بافق در بازی اول مقابل تیم ذوب آهن اصفهان از مساعدت ها و همکاری باشگاه سنگ آهن تقدیر کرد.

وی گفت:قطعا هندبال بانوان شهرستان با وجود مربیان با تجربه بویژه سیده مریم فخری و محبوبه دهقان می تواند گام های استوارتری بردارد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 3 آبان 1399 - 12:05 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام و عرض تبریک . انشا الله مسئولین در کنار ورزش یک مشاور خوب جهت اموزش و مهارت زندگی این ورزشکاران در نظر بگیرند تا زندگی خانوادگی انها در اینده دوچار آسیب نگردد .

You cannot copy content of this page