عدالت، گم شده بازی های سیاسی

دسته: انتخابات , سیاسی , مقالات
یک دیدگاه
چهارشنبه - 7 آبان 1399

حدود سه هفته پیش با طرحی در مجلس روبرو شدم که عنوان آن اصلاح جدول حوزه های انتخابیه بود. طرحی که چند دهه است به هیچ صورتی به سرانجام نرسیده است. البته این طرح در مرداد به مجلس ارائه می شود که به خاطر مشکلات قالبی دوباره طراحی و با نام جدید نوزدهم شهریور اعلام وصول می شود.
وقتی طرح را از سایت مجلس دانلود و مطالعه کردم جالب بود که در استان یزد صرفا یک نماینده به یزد اضافه می شد و عملا حوزه پنج شهرستان یا به عبارتی #پنج_گنج نادیده گرفته شده بود.
به ابتدای طرح که برگشتم تا اسامی طراحان را بخوانم با نام جناب آقای جوکار نماینده یزد روبرو شدم. بلافاصله به یکی از اعضای دفتر آقای صباغیان پیام دادم و موضوع را جویا شدم که با توضیحات دوستان که گفتند چند پیشنهاد اصلاحی داده شده و اطمینان خاطر از پیگیری جناب آقای صباغیان تا حد زیادی رفع نگرانی شد.
اما بحث اصلی در این مورد اینجاست که جناب آقای جوکار نماینده انقلابی استان یزد چرا پای چنین طرحی را که اجحاف در حق مردم #پنج_گنج است امضا نموده اند؟ مگر نه اینکه سال ها مشکلات این حوزه به خاطر وسعت زیاد و محرومیت ها را دیده اند و به آن اذعان داشته اند.

موافقت و مخالفت و امضا و عدم امضای ایشان از جهت دیگری نیز مهم بوده و آن ریاستشان بر کمیسیون شورا ها و امور داخلی مجلس که کمیسیون تخصصی این طرح هم هست می باشد.

سید حسین ضیایی بافقی

a18dda81-0f07-49ff-a579-cda4d4f59d07

f20f1477-576f-413c-beb3-427ad0b16fc0 (1)


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
حسام این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 8 آبان 1399 - 7:36 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای جوکارهم تا جائی که منافع شهرش تامین بشه انقلابیه وگرنه او هم مثل بقیه نمایندها است.

You cannot copy content of this page