آغاز ثبت نام مسابقه بزرگ کتابخوانی آنلاین با عنوان “عطر انتظار”

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 15 آبان 1399
آغاز ثبت نام مسابقه بزرگ کتابخوانی آنلاین با عنوان “عطر انتظار”

گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق ؛ میرجعفری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی آنلاین با عنوان "عطر انتظار" در سطح استان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق ؛ میرجعفری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی آنلاین با عنوان “عطر انتظار” در سطح استان خبر داد .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هدف از برگزاری این مسابقات را نشر معارف مهدوی دانست و تصریح کرد : دانش آموزان دوره دوم ابتدایی ، متوسطه و فرهنگیان می توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

وی ۵ آبان ماه را آغاز ثبت نام این مسابقه عنوان و خاطر نشان کرد : کتاب پاسخ به ۲۰ پرسش کودکان و نوجوانان درباره امام مهدی عج ویژه دوره دوم ابتدایی ، کتاب پدری مهربان برای همه ویژه متوسطه اول ، کتاب عشق به مهدی ویژه متوسطه دوم و نگین آفرینش ۱ ویژه فرهنگیان منابع این مسابقه و زمان برگزاری این مسابقه نیز بهمن ماه ۹۹ و از طریق لینک ارسالی سامانه می باشد .

میرجعفری افزود : دانش آموزان از طریق لینک http://form.yazdedu.ir/view.php?id=341064 و فرهنگیان از طریق لینک http://form.yazdedu.ir/view.php?id=340472 می توانند در مسابقه ثبت نام نمایند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page