پاسخ رئیس بیماریستان ولیعصر بافق به سخنان نائب رئیس شورای اسلامی روستای مبارکه

دسته: علمی - پزشکی
۲۷ دیدگاه
یکشنبه - 18 آبان 1399

در پی انتشارمطلبی در فضای مجازی از قول عضوشورای روستای مبارکه با عنوان چرا کسی در این شهر به فکر بیماران بیمارستان بافق نیست؟ لازم است مطالبی رابه اطلاع برسانم.
مردم شریف بافق از بی تدبیری برخی مسئولین وخودخواهی اندک افراد ی میمیرند که نه تنها خود دردی از دیگران دوا نمی کنند بلکه با سوءمدیریت، عدم رعایت موازین بهداشتی وجوسازی ها زحمات بسیاری از مسئولان و سختی های مردم را در بحران کرونا نادیده انگاشته و خود به بحرانی دیگر دامن می زنند. اگر فردی عامی بدون شناخت وبررسی موضوعی اقدام به هیاهو کند جای گله و شکوه نیست، جای شکوه وگلایه زمانی است که فردی در جایگاه یک مسئول که باید در شرایط بحران هر چه در توان دارد در جهت حفظ آرامش و امنیت روانی شهروندان وکاهش تنش ها بکوشد و در جهت تقویت مدافعان سلامت وافزایش انگیزه مردم برای رعایت هرچه بیشتر شیوه نامه های بهداشتی گام بردارد، بدون ذره ای انصاف و بدون شناخت وبررسی کافی و حتی یک سؤال ساده از مسئول مربوطه اقدام به انتشار صحبتی بر خلاف مصلحت مردم می کند.
اینجانب به عنوان خادم کوچک مردم بافق و ریاست بیمارستان حضرت ولی عصر(ع) به اطلاع مردم شریف وفهیم بافق میرسانم در حال حاضر به همت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و نیز مسئولان وخیران شهرستان بافق بسیاری از کمبودها برطرف شده ودر حال پیگیری برای سایر کمبودها هستیم اما برای روشنتر شدن اذهان مردم عزیز مواردی را به عرض میرسانم:
۱-در زمینه تامین اکسیژن مورد نیاز، مقدمات تهیه یک دستگاه اکسیژن ساز انجام گرفته که در آینده نزدیک تحویل بیمارستان خواهد شد ولی تا آن زمان به علت افزایش تعداد کپسول های اکسیژن به یاری مرکز فنی وحرفه ای وشرکت سنگ آهن مرکزی و تامین وسیله نقلیه مورد نیاز توسط شرکت سنگ آهن مشکلی در زمینه تأمین اکسیژن مورد نیاز بیماران عزیز نخواهیم داشت.
۲-در زمینه دارو در یک مقطع کوتاه شاهد کمبود برخی اقلام دارویی بودیم که البته این کمبود مربوط به همه کشور بود وخاص شهرستان بافق نبود و خوشبختانه این کمبود با تجویز داروهای جایگزین جبران و به همت مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه یزد به سرعت برطرف شد میتوان گفت تلفاتی ناشی از کمبود دارو نداشتیم و در حال حاضر کمبود دارویی خاصی نداریم.
۳- در زمینه تامین پزشک متخصص باید بگویم خوشبختانه شهرستان بافق دارای پزشکان حاذق و متبحر وخوشنام بوده است که بسیاری از آنان در میان مردم زبانزد بوده اند. متاسفانه از نظر متخصص عفونی ومتخصص ریه شاهد کمبود هستیم که این کمبود نه فقط مختص شهرستان بافق که در همه گیری کرونا مربوط به کل کشور است.، ولی با این وجود یک متخصص عفونی یک روز در هفته به ویزیت بیماران میپردازد و تلاش هایی در جهت تامین متخصص ریه انجام شده ولی در حال حاضر با وجود پزشکان حاذق ومتبحر در سایر رشته ها و نیز مشاوره هایی که با پزشکان عفونی وریه انجام میگیرد این مشکل تا حد زیادی مرتفع شده است.
در پایان خطاب به مردم نجیب بافق که افتخار پوشیدن کسوت خدمت به آنان نصیب اینجانب شده میگویم که اخبار واطلاعات درست وکمبودها ونیازهای واقعی بیمارستان را از کانال روابط عمومی بیمارستان پیگیری کنند و چنانچه انتقاد یا پیشنهادی دارند لطفا با روابط عمومی و مسئولین بیمارستان در میان بگذارند و اطمینان داشته باشند که در حد امکان پیگیری خواهد شد ونیز به کسانی که در پوشش دلسوزی وانتقاد به جنجال وهیاهو علیه هر مجموعه ای به مطرح کردن نام خود یا گرفتن خدمات ویژه برای خود می اندیشند میگویم که خیانتی بزرگ مرتکب میشوند که جز دلسردی دلسوزان و تلف کردن وقت مسئولان برای پاسخ گویی به این ترهات نتیجه ای ندارد.
جای آن است که خون موج زند در دل لعل
زین تغابن که خزف میشکند بازارش
عباسعلی معظمی ریاست بیمارستان ولی عصر(عج)


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۸۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 18 آبان 1399 - 8:14 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

پزشک متخصص عفونت هفته ای یک بار در این شرایط کرونایی به چه دردی می خورد.

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 18 آبان 1399 - 8:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

به امید شکست کرونا

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 18 آبان 1399 - 8:50 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

تواین شرایط کرونا
هفته ای یکبارمتخصص عفونی بیاویزیت کند،چه دردی را شفا می دهد.
مدیربا کفایت مشکل را حل می کندنه بیانیه دهد.

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 18 آبان 1399 - 9:51 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام و درود و خسته نباشید خدمت جناب آقای دکتر معظمی و پرسنل ساعی ایشون / خدا حفظتون کنه

۹۸ این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 18 آبان 1399 - 11:50 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

واقعا امکانات پزشکی پایینه در بافق
خیلی از بیماران به علت نبود آمپول و دارو می میرند
خدا همراشون کنه

...... این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 19 آبان 1399 - 7:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب معظمی دست مریزاد خوب جواب قاطعی دادین دمتون گرم واقعاً هم همینطوره حالا همه کشور تو بحرانه عده ای میخوان برای انتخابات آینده پی ریزی کنن.

    عباسی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 22 آبان 1399 - 9:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    حالا ببینیم وقتی خدایی نکرده سروکار خودتان و اقوامتان به بیمارستان «جواب قاطع» رسید باز اینگونه به« بیمارستان ریس جواب قاطع»، دمتون گرم میگوید یا فکر کردید شما هیچوقت بیمار نمیشوید و گذرتان به بیمارستان نمی اوفتد

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 19 آبان 1399 - 8:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

درود بر پرسنل و کادر درمان زحمتکش بیمارستان بافق

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 19 آبان 1399 - 8:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

تکه ای که دکتر معظمی فرمودند بافق دارای پزشکان متعددی است خود گواهی است بر صحت سایر مطالب بیان شده از طرف ایشان
چرا که هر کودک نوپای بافقی هم می‌داند بافق پزشک ندارد و بلا استثنا ۹۵ درصد مردم بافق در مواقع بیماری از بی پزشکی به یزد مراجعه می‌کنند
برادر جان آنگونه که شما میفرمایید وضع بیمارستان هیچ وقت گل و بلبل نبوده
کمی انتقاد پذیر باشید

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 19 آبان 1399 - 10:16 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اولا بیمارستان در شهرستان واقع هست و طبیعی هست که به مانند استان نباشد دوما ما در بافق دکتر میرترابی داریم که خیلی حاذق هستند سوما دیر اقدام کردن مردم زمانیکه کل ریه درگیر شده و بعد راه بیمارستان یاد میگیرند چه ربطی به کادر درمان دارد؟ بعد از همه حتی اگر دکتر متخصص در بیمارستان نباشد از طریق سامانه مدارک ارسال میشود و کمک میگیرند ، بعضی بیماران واقعاااا از حیطه کادر درمان خارج هستن و نمیشه کاری کرد ، پس در این شرایط سخت تیشه به ریشه نزنید و همگام و همیار باشید

نام و بیخیال این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 19 آبان 1399 - 10:39 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

زنده باد بزرگوار . واقعا پاسخ کوبنده ای بود . مگر کجای مملکت ما لنگ نمیزند که توقع ما از بیمارستان بافق باشه . تا جایی که بنده دیدم و سر کار داشتم با بیمارستان بافق . واقعا خوب عمل کردند . اون مسئول شورا فک کنم تا بحال یا از شهر خارج نشده . یا خودشو زده به کوری .

مسعود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 19 آبان 1399 - 11:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جواب های کلیشه ای و اداری و دور سر گردون
از زحماتی که کادر درمان می‌کشند که واقعا سپاس گذاریم دمشون هم گرم ولی این لباس اداری و رسمی این جواب های کلیشه ای و روتین جواب واقعیت های همراهان بیماران نیست جناب رئیس، کت و شلوار بیرون بیارین یه نصف روز در بخش ای سی یو و کرونا بمونین شرایط بیماران و نبود دکتر رو از نزدیک خودتون حس کنین ایندفعه قاضی بشید و جواب به حرف خواهر و مادری بدین که مریضش روی تخت خوابیده و باید یک هفته منتظر بمونه تا دکتر شما از استان بیاد، آنقدر تعارفات رسمی و کلیشه ای از مرکز استان نکنین واسه حفظ پست

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 19 آبان 1399 - 12:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام . . وقتی تو بخش کرونا باید همراه مریض پادار از خونه بیاد و به مریضش کمک کنه این به چه معنیه .؟؟؟ خواهشا اینو دیگه توجیه نکنید . این مردم از بس نجیب و بی سرو زبونن هر چه توانسته اید کردید .

حسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 19 آبان 1399 - 12:35 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

متخصص عفونی هفته ای یکبار میاد بافق ؟؟؟؟ یا با کرونا اشناییتی ندارین یا …. اخه اگه مریض درگیری ریه داشته باشه کرونا صبر میکنه تا هفته دیگه که متخصص تشریف بیاره …ای خدا ….

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 19 آبان 1399 - 1:16 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

در این که بافق با این همه پتانسیل که دارد دارای سطح امکانات پایینی از نظر بهداشتی هست که شک نیست و حتی پرسنل بیمارستان بافق هم برای مداوا به یزد مراجعه می‌کنند ولی بیایید در این شرایط سخت قدردان مدافعان سلامت باشیم و به آنها روحیه بدهیم مدیران که باید هوای بالا دستی ها را داشته باشند

مرتضی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 19 آبان 1399 - 1:29 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کادر درما ن خسته نباشید
انتقاد نایب رییسی که ساکن بافق بود و در شورای مبارکه خدمت کرد جای بسی تاسف است که مسئولی با ۴ سال خدمت در شورا حال که کار خودش و اقوام به بیمارستان افتاده انتقاد و هیاهو می کند کاش قبل از بیمار شدن اقوام به فکر مردم بودید کاش وقتی کار خودتان گیر می افتد هیاهو نمی کردید کاش یکم با درایت تر عمل می کردید کاش ماه های اول انتخابتون در شورا فعالیت می کردید نه الان که انتخابات دو باره شورا ها نزدیک است و دوباره فعا ل شده اید

    ابراهیمی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 22 آبان 1399 - 9:15 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    سلام ، ببینیم خدایی نکرده خودتان یا اقوامتان سروکارتان نهایتا به بیمارستان که نمی کشد اونجا یادتان حتما میاد که چگونه از سر خصومت شخصی،با اراجیفتون باعث منع حل مشکل مردمی و خودتان شدید.

نجمه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 19 آبان 1399 - 2:51 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ما از زحمت پرستارا و کادر و اقای میرترابی تشکر میکنیم ولی واقعا حرف حق رو خانم زدند که میگن اگر یکی از مسولین باشن بجای مردم عادی همین روند بی پزشک متخصص برقراره؟؟؟؟نه مسلما نیست و واقعا مردم گناه دارن خودتونو بزارین جاشون بجای اینکه بنویسید دکتر بیارین

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 19 آبان 1399 - 3:07 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای دکتر دستون دردنکنه جواب کوبنده ای بود به کسی که قدر نشناس است دست شما وتمام مدافعان سلامت طلا

مجید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 19 آبان 1399 - 4:01 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دکتر در ابتدای بیانیه اش گفته مشکلات ما از بی تدبیری و بی مسئولیتی برخی از مسئولان ماست، که معلوم نیست کدوم مسئول مد نظر ایشون بوده، اگه منظورشون شورا اسلامی بوده که بنده های خدا کاری از دستشان بر نمیاد و از منظورشان از مسئولین ارشد شهرستان و استان است چرا از آنها تقدیر و تشکر کرده.
این بیانیه خیلی مبهم و بو داره….‌

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 19 آبان 1399 - 8:09 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مشکل شهر بافق ورود عیربومی هایی هستند که ازابتدای کروونا همین جور ازطریق قطار وارد بافق میشوند وداخل معدن سرکار میشوند وجوانان بافقی هم باید بیکار بگردند ودوم اینکه تازمانیکه داخل بافق حق وحق خوری باشد این روند مرگ ومیر ناگهانی ادامه خواهدداشت

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 20 آبان 1399 - 9:39 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام جناب معظمی اون شکایت ما از کادر درمان بخش اطفال به کجا رسید؟ دقیقا نزدیک یکسال شد و شکایت رو به اقای باقری تسلیم کردیم و هنوز مثل اینکه به جایی نرسیده و قبول کنید سو مدیریت دارید با این همه کمبود که یه بخش اطفال وجود نداره بعداز چندین سال

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 21 آبان 1399 - 12:05 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خسته نباشید و خدا قوت به کادر پزشکی و درمان که از جانشان مایه میگذارند…..خدا خیرشون بده.خدا نجاتمون بده انشاالله

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 26 آبان 1399 - 5:24 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خیر دنیا و آخرت به کادر درمان بدهد و بر توفیقاتشان بیفزاید ان شالله

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 1 آذر 1399 - 6:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دست مریضاد و خسته نباشید انشاالله کادر درمان همیشه سالمو تندرست باشن

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 7 فروردین 1400 - 2:03 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

شهرستان بافق از لحاظ امکانات پزشکی واقعا خیلی کم هست نداشتن متخصص کمبود وسایل پزشکی من الان پسرم ۵سالش چیزی کرده داخل گوشش شبی بردمش دکتر میگن برید صبح درمانگاه تخصص آیا این درسته

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 7 فروردین 1400 - 2:03 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

شهرستان بافق از لحاظ امکانات پزشکی واقعا خیلی کم هست نداشتن متخصص کمبود وسایل پزشکی من الان پسرم ۵سالش چیزی کرده داخل گوشش شبی بردمش دکتر میگن برید صبح درمانگاه تخصص آیا این درسته

You cannot copy content of this page