کرونا نرخ بیکاری شهرستان بافق را افزایش داد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 20 آبان 1399
کرونا نرخ بیکاری شهرستان بافق را افزایش داد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق از افزایش نرخ بیکاری بر اثر شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق از افزایش نرخ بیکاری بر اثر شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

طلایی با بیان اینکه دویست و بیست خانوار از شهروندان بافقی اشتغال خود را در این ایام کرونایی از دست داده اند عنوان کرد: در حال حاضر این خانواده ها به مدت ۶ ماه تحت حمایت این نهاد قرار گرفته اند.

وی افزود:با مساعدت مردم خیر و مسوولین،کمیته امداد بافق هنوز توانایی حمایت از نیازمندان فاقد بیمه و حقوق را دارد تا به خواست خدا این روزهای سخت پشت سر گذاشته شود.

طلایی با اشاره به اینکه در طول ۶ ماه گذشته ۱۵۰ نفر از مراجعه کنندگان در کنار مددجویان شهری و روستایی تسهیلات کارگشایی قرض الحسنه ۵ تا۱۰ میلیون تومان اخذ کردند یادآور شد: وام بانکی دیگری نیز برای اشتغال به ۱۳۰ نفر از مددجویان و جوانان مستعد شهرستان تا سقف ۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد بافق با بیان اینکه صد و پنجاه نفر از دانش آموزانی که والدین آنها به خاطر کرونا اشتغال خود را از دست داده اند تحت پوشش قرار گرفته اند گفت:در حال حاضر ۳۶۴ دانش آموز و دانشجو از خدمات تحصیلی برخوردارند که علاوه بر پرداخت هزینه های پوشاک، کتب درسی، شهریه دانشگاهها تعداد ۳۰ عدد تبلت برای آنها خریداری شده است.

وی به دیگر اقدامات این نهاد برای مددجویان در این ایام کرونایی اشاره کرد و افزود:خرید و تحویل ماسک،الکل،موادشوینده و کالای بهداشتی طی چند مرحله انجام گرفته که همچنان نیز این اقدام ادامه دارد .

طلایی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی مردم دراین روزها عنوان کرد:اکنون طی مراحل مختلف سبد کالا، آرد برای پخت نان،.غذای گرم، گوشت گاو و گوسفند و میوه در بین نیازمندان توزیع شده است.

مقام مسوول بیان کرد: به همت مردم خیر بافق در این روزهای سخت هر نیازمندی که به این نهاد مراجعه کرده در حد امکان نیازش برطرف شده؛ که این به پاس این توفیق خدا را شاکریم .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page