آغاز هفتمین جشنواره فرهنگی هنری استانی “بیعت در غربت ” ویژه دختران دوره های متوسطه ی اول و دوم

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 26 آبان 1399
آغاز هفتمین جشنواره فرهنگی هنری استانی “بیعت در غربت ” ویژه دختران دوره های متوسطه ی اول و دوم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق ؛ میر جعفری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هشرستان از آغاز هفتمین جشنواره فرهنگی هنری «بیعت در غربت» با موضوع تخصصی مهدویت در استان خبر داد

IMG-20201116-WA0033

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق ؛ میر جعفری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر ستان از آغاز هفتمین جشنواره فرهنگی هنری «بیعت در غربت» با موضوع تخصصی مهدویت در استان خبر داد .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ مهدوی ویژه دانش آموزان دختر اعلام و اظهار داشت : ثبت نام در این جشنواره همزمان با سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت ولیعصر(عج) آغاز و مهلت ارسال آثار پایان دی ماه ۹۹ برای شرکت دختران متوسطه دوره اول و دوم استان ادامه می یابد .

وی تصریح کرد: این جشنواره در هفت بخش مختلف مطالعاتی، ادبی، هنرهای نمایشی ،هنرها ی تجسمی، هنرهای دستی، هنرهای آوایی و تولید محتوای الکترونیک برگزار می شود.

میرجعفری خاطر نشان کرد: در بخش مطالعاتی حفظ دعای عهد به همراه جزوه تفسیری، در بخش ادبی شعرسرایی، بخش معرفی و خوانش کتاب شامل معرفی ۳ کتاب مهدوی حداکثر در ۷ دقیقه برای هر کتاب از طریق ضبط ویدئو می شود.

وی ادامه داد : در بخش هنرهای تجسمی انجام رنگ و روغن، ترکیب خوشنویسی با تذهیب، تذهیب بدون خوشنویسی ، نقاشی روی شیشه و خوشنویسی و طراحی پوستر، در بخش هنرهای دستی کار با کاشی، کار با سنگ، قالیبافی، منبت کاری، مینا کاری و در بخش تولید محتوای الکترونیک؛ خیمه گاه انتظار که مکانی است معنوی که مهدی یاوران آن را به عنوان مقر برنامه ریزی و هماهنگ ی برنامه های مهدوی انتخاب کرده و تزیئنات و محتوای آن را به نحو شایسته و جذابی فضا سازی می نمایند و در بخش هنرهای آوایی نیز تواشیح و هنرهای نمایشی هم نمایشنامه خوانی را شامل می شود.

لازم به ذکر است ؛ علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیش تر می توانند به کانال@f_emammahdi در ایتا مراجعه کنند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page