توزیع بیش از ۷هفت هزار ماسک در بین همشهریان بافقی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 8 آذر 1399
توزیع بیش از ۷هفت هزار ماسک در بین همشهریان بافقی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق گفت:به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا بیش از 7 هزار ماسک‌ در بین همشهریان توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق گفت:به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا بیش از ۷ هزار ماسک‌ در بین همشهریان توزیع شد.

به گزارش بافق فردا؛محمد رضا فتاحی در پاسخ به اینکه اقدامات انجام شده این سازمان در بحث آموزشی چگونه است عنوان کرد:آموزش اعضا و داوطلبان جهت پیشگیری با ویروس کرونا توسط کارشناس شبکه بهداشت،اجرای طرح های نذر سلامت، خادمان حسینی و آمران سلامت از جمله فعالیت های هلال احمر بافق در دوران کرونایی است.

وی همچنین به توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین مردم روستای کوشک اشاره و تصریح کرد: فعالیت در پست های تب سنجی و غربالگری و ورودی های شهر، انتشار نکات آموزشی در رابطه با پیشگیری و مقابله با کرونا در فضای مجازی و انتشار پست های هشدار دهنده در رابطه با پاندمی کرونا در جهت کنترل شیوع ویروس از دیگر عملکرد سازمان است.

وی در پاسخ به اینکه مسوولین بهداشت شهرستان با شما همکاری لازم را داشتند ضمن تایید این موضوع خاطر نشان کرد:به طور میانگین ۵ اکیپ ۴ نفره در راستای آگاه بخشی و پیشگیری فعالیت شبانه روزی داشته اند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق همچنین یادآور شد:به دلیل مردمی بودن این ارگان همشهریان احساس نزدیکی بیشتری با پرسنل و اعضای جمعیت داشته و همین خود باعث شده که پذیرش بهتر و بیشتری صورت گیرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page