دیدار سرپرست مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با فرماندار بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 9 آذر 1399
دیدار سرپرست مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با فرماندار بافق

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ "حمید رحیمی" سرپرست مجتمع به اتفاق مدیران حراست و روابط عمومی و مشاور فرهنگی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با حضور در فرمانداری بافق با "سید مهدی طلایی مقدم"، فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ “حمید رحیمی” سرپرست مجتمع به اتفاق مدیران حراست و روابط عمومی و مشاور فرهنگی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با حضور در فرمانداری بافق با “سید مهدی طلایی مقدم”، فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار بافق دراین دیدار ضمن تبریک انتصاب مهندس حمید رحیمی به عنوان یک مدیر بومی برای وی آرزوی موفقیت و پیشرفت در امور را خواستار شد و خاطر نشان کرد: مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی یک مجموعه معدنی همدل با نیروی انسانی جوان، فنی، همراه و همیشه در صحنه است.
سید مهدی طلایی مقدم با اشاره به ظرفیت های بالقوه شهرستان و ذخایر معدنی گفت: رمز موفقیت و پیشرفت شهرستان بافق همدلی و وفاق است که با استفاده از فرصت های موجود باید یک صدای واحد را در حوزه معادن و صنایع جوارمعدنی به تهران برسانیم.
وی وجود نماینده مجلس را به عنوان فرد بومی این شهرستان، یک فرصت بزرگ برشمرد و یادآورشد: رمز موفقیت بافق، همدلی و وفاق است.
طلایی مقدم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی معادن و صنایع شهرستان را یک الزام قانونی و یک خواسته به‌حق مردم و این خطه کویری دانست و بر انجام مؤثر آن تأکید کرد.
در ادامه حمید رحیمی، ضمن تقدیر از تلاش‌های سید فرهاد اسلامی، بر تداوم همکاری و تعامل مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با مجموعه شهرستان بافق تأکید کرد.
سرپرست مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی گفت: مثلث همدلی و همکاری امام جمعه، فرماندار و مجتمع فلات مرکزی، در کنار برنامه ریزی ها و اهتمام ایمیدر و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در جهت ارتقاء بهره وری مجموعه های معدنی، بی شک باعث رشد وتوسعه شهرستان در حوزه های مختلف بویژه صنعت و معدن خواهد شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page