“بخشدار طلایی” بافق باز می گردد؟؟

دسته: مقالات
بدون دیدگاه
جمعه - 14 آذر 1399

جدای از اینکه آیا داوود پورامینی پس از چهار سال فعالیت مداوم و خدمات ارزنده از بخشداری بافق درخواست استعفا داده است و مسئولان ذیربط به دلایلی با رفتن وی موافقت کردند انتظار می رود در شرایط خطیر بافق و تحولات چندماهه اخیر در روستاهای دهستانهای بخش مرکزی را با دقت و وسواس بیشتر مورد بازبینی و بررسی مجدد قرار داد.

در سال پایانی دولت یازدهم و شرایط سیاسی و اجتماعی و اقتصادی حائز اهمیت در شهرستان بافق و وجود مخاطرات فراوان در وضعیت مرزهای منطقه و مسائل جاده ای، بهداشتی و زیرساختی و نیز تامین خوراک اولیه برای معادن و صنایع جوار معدنی که گندله سه چاهون بافق را به خط تولید و بهره برداری رسانیده است لازم بخشداری انتخاب و معرفی شود که به تمام نقاط ریز و درشت و مشکلات روستائیان از سبزدشت تا حسن آباد و از قطرم و شادکام تا کوشک و حاجی آباد آگاهی و اشراف کامل و دقیق داشته باشد.

زمانی میگفتند “صمیمی” بخشدار مرکزی بافق با روستائیان مهربان و مدارا است و در زمان تعطیلات و شب نشینی ها با پیرمردان و پیرزنان روستا گرم و گیرا است و جالبتر اینکه وقتی “محمد رضا فتاحی بافقی” به بخشداری بافق آمد زندگی و شادابی به روستائیان بافق بازگشت.

در دوره بخشداری “محمد رضا فتاحی” هم زیرساخت های عمرانی و آبادی روستاها تکمیل گردید و هم با بردن صنایع و کارگاههای کوچک آهنگ برگشت روستائیان و جوانان جویای کار نواخته شد.

و حالا که طلایی مقدم پس از یک دوره دوری به فرمانداری بافق بازگشته است و داود پورامینی با آنهمه تلاش و پیگیری قصد رفتن از بخشداری را نموده است امیدواری روستائیان و مردم بافق دو چندان گردیده است تا بازهم “محمد رضا فتاحی بافقی” بخشدار زمان طلایی مقدم به بخشداری بازگردد و با پذیرش مجدد این مسئولیت دل پیرمردان و جوانان روستا را شاد نماید و حافظ منافع بافق و مصالح روستائیان باشد.

احمد برزگری بافقی
عضو انجمن اهل قلم شهرستان بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page