احداث جایگاه پخش فراورده های نفتی بین جاده ای

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 25 بهمن 1390

مدیر عامل شرکت فراورده های نفتی یزد :

عملیات احداث یک جایگاه سوخت  در بافق به زودی آغاز می شود.

 مدیر عامل شرکت فراورده های نفتی استان یزدگفت : عملیات  احداث یک جایگاه پخش فراورده های نفتی در مجموعه فرهنگی مسجد بین راهی حضرت ابوالفضل (ع) بافق به زودی آغاز می شود.

امیر بنی کریمی صبح امروز در گفتگو با خبرگزاری ما در بافق  از احداث یک باب جایگاه عرضه سوخت در بافق خبر داد و گفت : این جایگاه دارای  دو سکوی عرضه بنزین و یک سکوی  نفت گاز در مجموعه مذهبی بین راهی مسجد حضرت ابوالفضل واقع در 35 کیلومتری جاده یزد بافق احداث می شود.

مدیر عامل شرکت فراورده های نفتی  یزد  افزود: این جایگاه با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان  توسط بخش خصوصی در مساحتی بیش از 3هزار متر مربع با ذخیره سازی 120هزار لیتر ساخته می شود .

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در رابطه با افزایش سهمیه سوخت بافق افزود : با توجه به نبود گاز شهری در بافق و بیشترین مصرف سوخت نفت گاز توسط خانوارهای بافقی، میزان سهمیه فعلی کم بوده و افزایش میزان سهمیه به‌ویژه در فصل سرما امری ضروری است.

وی خاطر نشان کرد:  با همکاری و اقدامات انجام گرفته به‌زودی افزایش این سهمیه پیگیری و انجام خواهد شد تا نگرانی و نارضایتی خانوارهای مصرف‌کننده نفت گاز برطرف شود.

بنی کریمی با تاکید بر ضرورت نظارت بیشتر به توزیع فرآورده‌های نفتی در شهرستان بافق تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام شده در حال حاضر در زمینه تامین فرآورده‌های نفتی به ویژه نفت گاز، گاز مایع، نفت سفید و… مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیر عامل شرکت فراورده های نفتی  یزد  دو جایگاه احداث جایگاه CNG در بافق را یادآور شد و افزود: عملیات  احداث دو جایگاه CNG در بافق با تجهیزات یارانه ای به زودی با همکاری بخش  خصوصی آغاز می شود.

بنی‌کریمی خاطرنشان کرد: برای ساخت و تجهیز هر جایگاه مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار یارانه‌ای اختصاص یافته است.

بنی کریمی همچنین عرضه بنزین سوپر در بافق را خاطر نشان کرد و گفت : به زودی بنزین سوپر در شهرستان بافق  در جایگاه پخش فراورده های نفتی حسن سروش عرضه خواهد شد.

وی از سرکشی ماهانه خود از نمایندگی پخش فر‌آورده‌های نفتی در شهرستان بافق خبر داد و تصریح کرد: مردم و مصرف‌کنندگان سوخت‌های مختلف در شهرستان بافق می‌توانند شکایات و مسائل مربوط به توزیع و تامین فرآورده‌های نفتی را به نمایندگی مستقر در شهرستان محل سکونت خود اعلام کرده یا از طریق شماره تلفن‌های 4221900 و 4221901 با این دفتر تماس گرفته و شکایات خود را مطرح کنند

علی عبداللهی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page