در گفتگو با رئیس هیات امنا آستان مقدس امامزاده عبدالله(ه) بافق مطرح شد:افزایش بیش از ۴۰ درصد نذورات آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 19 دی 1399
افزایش بیش از ۴۰ درصد نذورات آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق

رئیس هیات امنا آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق از افزایش ۴۰ درصدی نذورات خبر داد.

رئیس هیات امنا آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق از افزایش ۴۰ درصدی نذورات خبر داد.

سید سعید حسینی با اعلام این خبر گفت:هیات امنا از ۲۶ دی ماه سال ۱۳۹۵ از طریق سازمان اوقاف و امور خیریه منصوب شد و از بدو شروع کار با مشکلات عدیده ای مواجه گشت.

وی افزود: عمده مشکلات به علت عدم اعتماد زائرین و مجاورین به نحوه ی هزینه کرد نذورات و درآمدهای آستان مقدس بود.

حسینی همچنین با بیان اینکه مسوولیت بسیار سنگین بر دوش هیات امنا نهاده شد تصریح کرد: درگیری با امورات جاری آستان اعم از بی نظمی و بی انضباطی در امورات داخل آستان مقدس و عدم اعتماد اصناف و بازاریان که حاضر نبودند به این آستان به دلیل تاخیر در پرداخت بدهی هایشان جنس بفروشند از جمله مسائلی بود که با آن روبرو شدیم.

رییس هیات امنا آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) با اشاره به اولین کار هیات امنا در زمینه اعتمادسازی در بین مردم و اقشار جامعه خاطر نشان کرد: خواسته های مردم به مدت ده روز استخراج و براساس آن کارها اولویت بندی شد .

او ادامه داد:ساخت سرویس بهداشتی مناسب یکی از مهمترین خواسته های مردم و زائرین مطرح شد که در این راستا اقدامات ویژه صورت گرفت و جابجایی و ساخت سرویس با اعتباری بیش از ۷۰۰ میلیون تومان آغاز گردید.

حسینی با بیان اینکه نظم و انضباط با استفاده از نیروهای مجرب و خادمین در دو بخش بانوان و آقایان در آستان مقدس حکمفرما شد گفت:غبارروبی و عطر افشانی با فراخوان و گزارش دهی دو ماه یکبار با حضور همشهریان باعث جلب اعتماد شد.

وی با اشاره به اینکه از مردم در مراسم خواسته شد تا نکات ضعف را متذکر شوند افزود: اعتماد سازی موحب افزایش بیش از ۴۰ درصد نذورات شد.

رئیس هیات امنا آستان مقدس امامزاده عبدالله در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در خصوص ساماندهی اموال و دارایی های اطلاعات خوبی از سوی مردم منعکس شد خاطر نشان کرد: موارد بسیار زیادی از مغازه ها، منازل مسکونی که اجازه بهای آن در مباحث دیگر هزینه میشد و املاک کشاورزی با نصب تابلو مالکیت آن مشخص و برخی از زمین ها نیز حصارکشی شد تا از این راه از حالت متروکه بیرون آمده و درآمد آستان را افزایش دهیم.

وی همچنین با بیان اینکه تمام هزینه ها بروز است عنوان کرد: برای مطالبات گذشته آستان به دلیل مشکلات سامانه ای از طریق بانی و خیر پرداخت بعمل آمد.

حسینی به ساخت و سازهای بدون نظر کارشناسی نیز اشاره ای کرد و گفت: به اصلاح امور و تصویب طرح جامع با مشاور کارشناسان نیز وارد شدیم و این طرح در حال حاضر وارد عملیات اجرایی شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page