دیدار مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان بافق با امام جمعه

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 24 دی 1399
دیدار مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان بافق با امام جمعه

امام جمعه شهرستان : هیچگاه تکنولوژی به عنوان اصل در یادگیری نمی تواند قرار بگیرد و تنها می تواند به عنوان یک معین در کنار فضای حقیقی حضور دانش آموزان به آموزش کمک کند .

امام جمعه بافق : هیچگاه تکنولوژی به عنوان اصل در یادگیری نمی تواند قرار بگیرد و تنها می تواند به عنوان یک معین در کنار فضای حقیقی حضور دانش آموزان به آموزش کمک کند .

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق ؛ محمدرضا قاسم زاده بافقی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق به اتفاق معاونین خود با حجت الاسلام سعادت فر امام جمعه جدید شهرستان در دفتر وی دیدار کرد.

در این دیدار مدیر آموزش و پرورش ضمن خیر مقدم و تبریک به امام جمعه جدید شهرستان گزارش کوتاهی از برنامه های آموزش و پرورش شهرستان و افتخارات کسب شده در سطح استان و کشور توسط فرهنگیان و دانش آموزان به خصوص در حوزه پرورشی و فرهنگی بیان کرد .

امام جمعه شهرستان نیز ضمن تشکر از مجاهدت های معلمان شهرستان در این شرایط عدم انگیزه جوانان برای کسب تحصیلات عالی را از معضلات شهرستان خواند و افزود : اگر شخصی یا شهری سرمایه علمی نداشته باشد به مرور ثروت خود را از دست خواهد داد .

وی با خطا دانستن خام فروشی سرمایه های خدادادی شهرستان اظهار داشت : برای پیشرفت یک مجموعه باید بهره برداری حداقل و بهره گیری حداکثر را به کار گرفت در صورتیکه این موضوع در این شهرستان بالعکس عمل می شود.

سعادت فر با بیان اینکه نباید تمام سرمایه یک شهر بر روی یک مکان و یا یک شخص به کار گرفته شود، افزود : باید توجه داشت معادن همیشگی نیست و اگر ذخایر معدنی شهرستان تمام شود قشر عالم دچار آسییب جدی خواهند شد .

وی یکی از دلایل عدم انگیزه اشتغال در آموزش و پرورش شهرستان را تفاوت سطح زندگی در شهرستان دانست و تصریح کرد : برای حل این مشکل باید نگاه ویژه ای به حقوق و مزایای معلمی در این شهرستان داشت .

وی پیشنهاد افزایش حقوق معلمین این شهرستان را به وزارت از وظایف مسئولین شهرستان عنوان و تصریح کرد : نیاز نیست که هزینه مازاد را دولت پرداخت کند بلکه معادن باید همانطور که هزینه های زیست محیطی پرداخت می کنند ، هزینه تعلیم و تربیت شهرستان را نیز پرداخت کنند .

ایشان رفتار و تعامل معلم و دانش آموز را ملاک یادگیری عنوان و اظهار داشت : هیچگاه تکنولوژی به عنوان اصل در یادگیری نمی تواند قرار بگیرد و تنها می تواند به عنوان یک معین در کنار فضای حقیقی حضور دانش آموزان به آموزش کمک کند .

امام جمعه یکی از راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی استفاده از فضای مجازی را استفاده از سخت افزار های طبقه بندی شده عنوان و افزود : همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز فرموده اند “دو عامل ایمان و غیرت دینی می تواند به استمرار انقلاب اسلامی کمک کند ” و دشمن با توجه به این موضوع فضاهای تربیتی و فرهنگی ما را با استفاده از فضاهای مجازی نامناسب مورد هدف قرارداده است .

وی در پایان استفاده از ظرفیت مساجد را راهکار دیگر این موضوع خواند و ادامه داد : اگر از فضاهای مساجد در کارهای آموزشی وتربیتی استفاده کنیم می توانیم با برقرار کردن پیوند بین مساجد ، مدارس و خانواده ها از سقوط فرهنگی جلوگیری کنیم


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page