نصب بنر هشدار دهنده جهت حفظ و حراست از اراضی انفال در اراضی ملی موسوم به صحرای دامنه روستای باقرآباد شهرستان بافق

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
۲ دیدگاه
شنبه - 27 دی 1399
نصب بنر هشدار دهنده جهت حفظ و حراست از اراضی انفال در اراضی ملی موسوم به صحرای دامنه روستای باقرآباد شهرستان بافق

رييس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان بافق از نصب بنر حفاظتي و هشدار دهنده در اراضي ملي موسوم به صحراي دامنه روستاي باقرآباد اين شهرستان جهت جلوگيري از تخريب و تصرف اراضي ملي و نقل و انتقال و ساخت و ساز در اراضي تحت مالكيت دولت بدون مجوز قانوني خبر داد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق از نصب بنر حفاظتی و هشدار دهنده در اراضی ملی موسوم به صحرای دامنه روستای باقرآباد این شهرستان جهت جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و نقل و انتقال و ساخت و ساز در اراضی تحت مالکیت دولت بدون مجوز قانونی خبر داد.

کمال کریمی تصریح کرد: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی و همچنین با هدف ارتقاء سطح آگاهی عمومی جامعه نسبت به مالکیت اراضی، جلب مشارکت آنان در امور حفاظت و صیانت از عرصه و اعیان آن، حفظ حقوق بیت المال و انفال و پیگرد قانونی تخریب و تصرف اراضی منابع ملی، بنر هشدار دهنده در اراضی ملی موسوم به صحرای دامنه روستای باقرآباد شهرستان بافق نصب گردید.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق با اشاره به قوانین موجود راجع به تجاوز و تخریب اراضی ملی نیز خاطر نشان کرد: متن بنر از لحاظ حقوقی، اخطار کتبی محسوب و متعاقب تصرف و تخریب عرصه و اعیان آن، از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود.
متن این بنر بدین شرح است:
به اطلاع همشهریان عزیز می رساند:
برابر با دستور دادستان محترم
هر گونه دخل و تصرف، ساخت و ساز، نقل و انتقال اراضی دولتی (صحرای دامنه) باقرآباد ممنوع بوده و متصرفین تا تاریخ ۲۰/۱۱/۹۹ نسبت به تعیین تکلیف اراضی یاد شده به اداره منابع طبیعی شهرستان مراجعه نمایند، بعد از تاریخ فوق الذکر کلیه خدمات از قبیل آب، برق، گاز قطع و مراحل تخریب ساخت و سازها از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.
اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
ذره بین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 28 دی 1399 - 10:19 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کاش دادستان و منابع طبیعی بافق نیم نگاهی هم به زمینهای روبروی هتل نیکان میانداختند و جلوساخت وساز بدون مجوز این منطقه را میگرفتند. ظاهرا قانون برای بعضی ها اجرا شدنی نیست و برای گرفتن زمینهای مردم و دولت هیچکس جلودارشان نخواهد بود. خوش بحال این افراد.

قلی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 30 دی 1399 - 2:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقا و یا خانم ذره بین
به مطلب خوبی اشاره کردید
اما تا جایی که اطلاع دارم زمینهایی که مورد اشاره شما هستند، در زمره اراضی ملی و منابع طبیعی نیست…
و احتمالا از کانال اداره شهرسازی باید پیگیری بشه.

You cannot copy content of this page