فتاحی ریاست هیات تکواندو بافق را پذیرفت

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 8 بهمن 1399
فتاحی ریاست هیات تکواندو بافق را پذیرفت

ظهر امروز با حضور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان و دبیر هیات تکواندو استان یزد از محمد رضا فتاحی بافقی خواسته شد تا سمت رئیس هیات تکواندو شهرستان بافق را بپذیرد

ظهر امروز با حضور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان و دبیر هیات تکواندو استان یزد از محمد رضا فتاحی بافقی خواسته شد تا سمت رئیس هیات تکواندو شهرستان بافق را بپذیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در این جلسه ضمن تشکر از تلاش های بی سابقه فتاحی در زمان سمت ریاست هیات تکواندو گفت: در برهه ای از زمان در حق وی کم لطفی شد.

سمیه ایزدیان با اشاره به عملکرد بسیار مثبت رئیس اسبق هیات تکواندو عنوان کرد: از سال ۸۲ ورزش تکواندو با حضور فتاحی و در زمان ریاست اسبق اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق مرحوم معینی راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه اولین مدال تاریخ تکواندو استان یزد توسط ورزشکاران بافقی کسب شد تصریح کرد:در اعزام تیم های استان یزد به مسابقات کشوری از ترکیب ۱۰ نفره ۹ نفر ورزشکار از بافق بودند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق خاطر نشان کرد: ورزشکاران رشته تکواندو در زمان ریاست فتاحی بر این هیات با روحیه خاص سکوهای قهرمانی استان و کشوری را کسب می کردند.

ایزدیان با اشاره به اینکه در یک سال بافق با دو تیم تکواندو در مسابقات لیگ شرکت کرد ابراز امیدواری کرد بازگشت محمد رضا فتاحی باز هم نقطه عطفی برای ورزش تکواندو بافق باشد.

IMG_20210127_210547_745

IMG_20210127_210416_204


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page