بزودی اتفاق می افتد:تغییرات در هیات امناء امامزاده عبدالله(ع) بافق

دسته: اخبار ویژه
۱۰ دیدگاه
چهارشنبه - 15 بهمن 1399
تغییرات در هیات امناء امامزاده عبدالله(ع) بافق

فرماندار شهرستان بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران از تغییرات هیات امنا آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) خبر داد.

فرماندار شهرستان بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران از تغییرات هیات امنا آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) خبر داد.

سید مهدی طلایی مقدم در پاسخ به اینکه شنیده شده جنابعالی پیگیر تغییر هیات امنای امامزاده هستید و عملکرد هیات امنا فعلی را چگونه ارزیابی می کنید گفت: رواق های جلوی آستان در زمان استانداری میرمحمدی کلنگ آن به زمین خورد و تا امروز بعد از گذشت چندین سال تکمیل نشده است.

وی افزود:هیات امناء فعلی انسانهای توانمندی هستند البته دنبال دلایل نیستم و باید هر چه سریعتر موضوع به جمع بندی رسیده و کار انجام شود.

طلایی مقدم با اشاره به سند توسعه شهرستان عنوان کرد: در ابتدای مقدمه این سند نوشته شده شهرستان بافق در افق ۱۴۰۴ با محوریت امامزاده و بعد افق ها مشخص شده است.

وی با بیان اینکه رکن اصلی توسعه شهر پیشرفت آستان مقدس امامزاده عبدالله است تصریح کرد: قطعا توسعه این مکان در مباحث سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ….تاثیرگذار است.

فرماندار شهرستان بافق در خصوص تغییر هیات امناء نیز عنوان کرد: اخبار و اطلاعات را شنیده بودم تا اینکه دو هفته قبل مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان برای گزینه ها تماس گرفت و من نیز نظر خواهی شد فرمانداری نیز نظرات خود را اعلام کرد.

طلایی مقدم از حضور ۴ نفر نیروی قدر و پیگیر در هیات امناء آستان مقدس خبر داد و ابراز امیدواری کرد با وجود آنان اتفاقات بهتر رخ دهد.

۲۰۲۱۰۲۰۳_۱۵۱۳۳۶

۲۰۲۱۰۲۰۳_۱۳۴۴۰۷

۲۰۲۱۰۲۰۳_۱۳۴۴۴۱

۲۰۲۱۰۲۰۳_۱۳۴۳۵۲

۲۰۲۱۰۲۰۳_۱۳۴۳۴۳

۲۰۲۱۰۲۰۳_۱۳۴۳۳۸

۲۰۲۱۰۲۰۳_۱۳۴۳۱۶

۲۰۲۱۰۲۰۳_۱۳۴۲۵۹

۲۰۲۱۰۲۰۳_۱۳۴۲۲۸


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 9:55 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای فرماندار
از زمانی که تشریف آوردید آیا بازدیدی از امامزاده داشتید؟ آیا فعالیتی که در رواقهای مد نظر شما انجام شده را از نزدیک دیدید؟ آیا ساخت سرویسهای بهداشتی، ساخت شبستان صحن جوادالائمه علیه السلام، کاشیکاری سردرب ۲۰ ساله و ساخت، کاشیکاری، سنگ فرش و گچ کاری رواق مدنظر و سنگ فرش صحن جواد الائمه علیه السلام و تکمیل و ایزوگام پشت بام مجموعه ادعایی شما قابل دید نیست. پس میتوان نتیجه گرفت که جنابعالی هیچ بازدیدی از مجموعه نداشته و خدایی ناکرده شاید از بیان این موضوع غرضی در کار بوده است.

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 10:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

میشه بگید شما تو مدت فرمانداریتون چه کار کردید، با اینکه اختیاراتتون بیشتر از هیئت امنا بوده؟

مطلع این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 10:41 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

تا جایی که بنده مطلع هستم پسر آقایان اصغر فتاحی و سلیمانی(امام جمعه سابق) از دوستان نزدیک شما هستند و این حرفها از شما بعید نیست و طبیعی هست.

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 10:50 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

لطفا از وعده عملی نشده خودتون درباره زیرگذر امامزاده بفرمائید

ناامید میگه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 10:58 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سند توسعه! جناب ما را گرفتی؟ اونی که رئیستونه به شورای شهر دروغ میگه، حالا شما از سند در افق حرف میزنید. شما قیمت تخم مرغ و قند را کنترل کنید، سند توسعه پیشکش.
راستی از سند توسعه طبس چه خبر، نکنه اونها را هم تو این مدت با همین وعده پیچوندین؟

محمد رضا علیزاده بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 11:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام جناب فرماندار خدا قوت…جناب فرماندار عزیز .من فکر میکنم شما در ۴سال پیش که فرماندار بودید اصلا امامزاده نرفتید ..ومطمعنا هم این سری هم نرفتید ..ای کاش یه بازدید از امامزاده هم داشتید تا شاهد تغیر وتحولات بودید …العان همه میدانند پولهای امامزاده کجا داره خرج میشه ..و هر ۲ماه یکبار گزارش داده شده ..اگر در دوره فرماتداری قبلی نرفتید بازدید ..حتمی یه گزارش کار بگیرید همراه با عکسهای ۴سال پیش ومقایسه کنید …از ورودی امامزاده که پله هادرست واساسی کار شده تا اونور که شبستان و …..کار شده …امیدوارم که یه بازدید در اسرع وقت داشته باشید ..التماس تفکر

مطلع این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 - 9:52 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

طرح جامع امامزاده عبدالله حدود یکسال هست تمام شده ۵ سال پیش عالیجناب کلنگ چی را زمین زدید نکنه همه کلنگ های دولت بدون طرح زمین میخوره؟
محض اطلاعتون مشاور طرح امامزاده اصرار بر این موضوع داشت که ساختمان نصف کاره ای هم که قبلا ساخته شده( سرویس بهداشتی فعلی) و تنها کار عمرانی حضرات قبل بوده باید تخریب شود چون بدون طرح بوده و از اصول درستی پیروی نشده که با مخالفت هیت امنا قرار شد همین وضع موجود تا جای ممکن اصلاح شود.
فکر کنم حالا دیگه بسه بیشتر خودتون را به خواب نزنید نیاز هم نیست طرح و برنامه بدید انتخابات را برگزار کنید خداحافظ شما.

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 - 11:39 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

از فرمانداری که روبروی درب چوبی ورودی خواهران دست روی سینه میگذارد و به امامزاده سلام میدهد وبا اشاره همراهان متوجه میشود که به چه سمتی باید سلام دهد بعید نیست که بگوید اتفاقی عمرانی نیافتاده چون گذرش به اونطرفها نیافتاده

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 - 7:50 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب فرماندار
توقع از نماینده دولتی چون روحانی بیشتر نیست.
شما هم چون مابقی دولتتان بدون بررسی و دیدن دهانتان را باز میکنید برای امیال سیاسی اطرافیانتان.
راستی چه بد شد با امدن شما پدرشفیق بافقیتان رخت بر بست.

برای او دست و پایی بزنید.
جایی برایش بازکنید.

خدارادر نظر نمیگیرید قضاوت مردم را چه میکنید.

البته که تغییر حق هر سازمانی است اما بی انصافی هم حدی دارد چشمتان را بازکنید کارهای انجام شده را ببینید و تغییر هم اگر شرایط را بهتر میکند بدهید.
اما نه برای پاسخ امیال دوستانتان و پدر شفیق بافقیتان.

سمین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 17 بهمن 1399 - 12:04 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام وادب
ای کاش بجای پس زدن یکدیگر ،همدل باشیم وازافرادباذوق وریسک پذیری که در رآس امورندبیشتراستفاده کنیم ومایه دلگرمیشان فراهم شود…مطمئناتفکرات شخصیتهای مدیرومدبر به ذائقه همه خوش نمی اید هیچ انسانی کامل نیست…خوبیهاروببینیم وتقویت کنیم…پیشرفت فضایامامزاده ازدیدهیچکس مستور نیست…مدیران خوب ونخبگان راازبافق فراری ندهیم!!!

You cannot copy content of this page