رضایت نسبی مدیر کل اوقاف استان از عملکرد هیات امناء امامزاده عبدالله(ع) بافق

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 16 بهمن 1399
رضایت نسبی مدیر کل اوقاف استان از عملکرد هیات امناء امامزاده عبدالله(ع) بافق

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد رضایت نسبی خود را از عملکرد هیات امناء آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) اعلام کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد رضایت نسبی خود را از عملکرد هیات امناء آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) اعلام کرد.

حجت الاسلام حسین زارع زاده در گفتگو با خبرنگار” بافق فردا” در پاسخ به اینکه آیا موضوع تغییرات در هیات امناء آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق حقیقت دارد گفت: هنوز به طور قطعی چیزی مشخص نیست و موضوع در دست بررسی است .

وی افزود:مشورت هایی با امام جمعه فعلی و قبلی، فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معتمدین محلی و سرشناسان در این زمینه صورت گرفته است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به اینکه با توجه به استقرار امام جمعه جدید بافق موضوع تغییرات با تآمل بیشتر انجام می شود تصریح کرد: به احتمال زیاد هیات امناء جدید، ترکیبی از هیات امنای قدیم و جدید باشد.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه هیات امناء جدید باید بتواند فضای امامزاده را برای حضور تمام اقشار با تفکرات مختلف مهیا کند خاطر نشان کرد: امامزادگان مورد احترام همه مردم هستند و باید با انس و همدلی بین همه اقشار این مکان مقدس پایگاه نشر معارف دینی و حفظ انقلاب و نظام اسلامی باشد.

وی در پاسخ به اینکه نظرات مردمی حکایت از رضایت عملکرد هیات امناء دارد، نظر جنابعالی چیست؟ عنوان کرد: با نظرات عموم مردم موافق هستم. سعی خواهیم کرد افراد جدید موجب تقویت بیشتر شوند و امامزاده به قطب فرهنگی تبدیل شود.

زارع گفت:در مجموع بحث شخصی با هیچ کسی نداریم و ممنون زحمات تمامی افراد هستیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ابراز امیدواری کرد فضایی فراهم شود تا بعد از پایان دوره سه ساله هیات امناء، افکار عمومی از انتخاب رضایت داشته باشند و عاملی برای اختلاف و دودستگی نباشد.

وی با اشاره به اینکه جلسه ای دیگر با حضور برخی مسوولین در بافق و با حضور خودم برای تصمیم نهایی برگزار می شود یادآور شد:از زحمات تک تک این هیات امنا که مجاهدت کردند بویژه سید سعید و سید ابراهیم حسینی که بیشترین وقت و تاثیرگذاری را داشتند سپاسگزارم و دستشان را می بوسم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
واقف این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 بهمن 1399 - 10:50 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب زارع میشه بفرمایین آقای حسینی چه نسبت فامیلی با شما دارن؟رضایت شما برخاسته از فاملیت نیست؟

You cannot copy content of this page