حجت الاسلام محسن ملاحسینی مدیر حوزه علمیه برادران بافق شد

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 26 بهمن 1399

 آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بافق با حضور فرماندار شهرستان، معاونین حوزه علیمه استان یزد و جمعی از مسئولان شهرستان، روحانیون و طلاب برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلیمن سید جواد سلیمانی در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب و میلاد با سعادت امام محمد باقر(ع) با اشاره به خدمات ارزشمند ۱۹ ساله مدیریت حوزه علیمه امام صادق(ع) بافق گفت: حجت الاسلام والمسلین حسین برزگری بعد از کددار شدن این مدرسه اولین شخصی بود که این مسئولیت را پذیرفت و اقدامات شایسته ای در این مدت به ثمر رساند.

مسئول حوزه های علیمه بافق افزود: حجت الاسلام برزگری علاوه بر مدیری لایق، استاد حوزه هم بود که این مسئله گام موثری در پیشبرد اهداف حوزه علیمه از جمله ترویج فرهنگ طلبگی بود.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلیمن حسین برزگری، مدیر حوزه علیمه امام صادق(ع) بافق به اشاره به عملکرد دوران مسئولیت خود طی ۱۹ سال گفت: آغاز کار بنده در این مدرسه علیمه با حضور یازده طلبه بود که خوشبختانه همگی به جایگاه خوبی در سطح استان و کشور رسیده اند.

وی افزود : در این مدت به همت امام جمعه سابق شهرستان و خیرین بافق طبقه دوم حوزه احداث شد که به دنبال آن کتابخانه تخصصی مدرسه هم به همت خیرین راه اندازی شد.

در پایان با حکم حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس، مدیریت حوزه علمیه استان یزد، “حجت الاسلام و المسلمین محسن ملاحسینی” به عنوان مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) بافق معرفی و از خدمات حجت الاسلام و المسلمین حسین برزگری قدردانی شد.

روابط عمومی فرمانداری بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page