تقدیر اساتید و طلاب حوزه علمیه برادران بافق از حجت الاسلام برزگری

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
یکشنبه - 26 بهمن 1399

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد لله رب العالمین بخاطر تمام محبتها و نعماتش!
خدا را شکر می کنیم به خاطر وجود مقدس اهل بیت عصمت و طهارتش(علیهم السلام) و به خاطر انقلاب اسلامی ایران که حقیقتاً انفجار نور بود و زمینه ساز حکومت حضرت حجت(سلام الله علیه)!
خدا را حمد می کنیم که خلقتمان را از نور اهل بیت علیهم السلام و از طینتشان قرار داد و بازگشتمان را به آن سو مقرر فرمود.
جناب حجه الاسلام و المسلمین آقای حاج حسین برزگری (دام عزه)
توفیق خدمت خالصانه و صادقانه به دین مبین اسلام و تربیت شاگردان و سربازان حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا؛ در جایگاه مدیر و استاد مدرسه امام صادق علیه السلام بافق، نعمت بی بدیل است که به فضل الهی طی سال‌های متمادی، با تلاش جهادگونه از آن بهره‌مند بوده اید که قطعاً از مصادیق بارز نصرت امام زمان علیه السلام در آیه شریفه « یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت أَقدامَکُم » می باشد.
البته ادامه‌ی این حظ وافر، برای مثل حضرتعالی که رضایت خالق را بدون هیچ پیرایه‌ای جستجو می کنید، با بهره رساندن از اندوخته گرانسنگ و ارزشمند تجربیات کسب شده، مقدور و میسور است و به فضل الهی، کمافی السابق، منشاء خیرات و برکات کثیر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حوزه علمیه خواهید بود.
حال که پس از پشت سر گذاشتن دوره‌ی پرثمر نقش آفرینی در حوزه علمیه، این مسئولیت حساس و مهم را به سنگر دار دیگری خواهید سپرد، برخود فرض می‌دانیم به حکم حدیث شریف امام رضا (علیه السلام) که فرمود «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل» از سهمی که در تقویت خاکریز اول جبهه فرهنگی انقلاب داشته اید و از زحماتی که در این مدت ۲۰ ساله کشیده اید، تقدیر نماییم.
ان‌شاءالله شامل آیه شریفه « و یومئذٍ یَفرَحُ المُؤمنونَ بِنصرِ اللهِ یَنصُرُ مَن یَشاءُ » گردید و پاداشتان را از خزانه‌ی کرم و لطف حضرت حق دریافت فرمایید و مشمول دعای مولایمان، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشید.

اساتید و طلاب مدرسه امام صادق علیه السلام بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
اخفش این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 28 بهمن 1399 - 11:22 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بین این همه طلاب با سواد بافقی کسی واحد شرایط نبود که باید یه بهابادی رو رییس حوزه کنین؟

ایلیا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 29 بهمن 1399 - 3:36 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب حاج شیخ حسین برزگری عالمی باتقوا ومردمی وبسیارساده زیست بود

You cannot copy content of this page