رییس شورای اسلامی شهر بافق خطاب به مسرور:اگر خواسته بحق مردم بافق مد نظر قرار نگیرد اجازه خروج سنگ از شهر را نمی دهیم

دسته: اخبار ویژه
۴ دیدگاه
جمعه - 1 اسفند 1399
اگر خواسته بحق مردم بافق مد نظر قرار نگیرد اجازه خروج سنگ از شهر را نمی دهیم

رییس شورای اسلامی شهر بافق گفت:مسرور بداند اگر خواسته بحق مردم بافق مد نظر قرار نگیرد نخواهیم گذاشت تکه سنگی از این شهر بیرون رود.

رییس شورای اسلامی شهر بافق گفت:مسرور بداند اگر خواسته بحق مردم بافق مد نظر قرار نگیرد نخواهیم گذاشت تکه سنگی از این شهر بیرون رود.

سید محمد باقی زاده ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار “بافق فردا ” در خصوص دستاورد سفر اعضای شورای اسلامی شهر بافق به تهران گفت: به منظور بیان خواسته بحق و بجای کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق و همچنین وضعیت شغلی آنان که در ابهام است و دغدغه های مردم، برای حضور در جلسه ای با مسوولین صندوق بازنشستگی فولاد کشور سفری به تهران انجام شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ای با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،اعضای شورای اسلامی شهر بافق، علایی مدیر عامل شرکت دالاهو و شریفی یکی از اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد کشور در عصر سه شنبه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با قاطعیت تمام، مشکلات و ابهامات امیدنامه و خواسته های کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق و مردم را بیان کرد.

وی افزود: مسائل مربوط به شهر نیز توسط بنده و اعضای شورای اسلامی شهر به آقایان ابلاغ شد.

رییس شورای اسلامی شهر بافق بیان کرد: بند بند موارد و خواسته های مردمی و کارگران که باید در امیدنامه افزوده شود به مسوولین مربوطه جلسه تقدیم و تفهیم گردید.

باقی زاده با اشاره به اینکه در امیدنامه موارد افزوده شده خواسته بحق مردم و جامعه کارگری است تصریح کرد:چنانچه مسوولین شهر و مردم همراهی نکنند و این نعمت خدادادی وارد بورس شود دیگر باید شاهد یک مخروبه باشیم.

وی با اشاره به موارد جمع بندی شده شامل صورتجلسه ۱۶ بندی، تبدیل وضعیت کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق، بیمه و مشکلات کارگری، دو درصد عمران و آبادانی و..‌ در امیدنامه خاطر نشان کرد: مسوولین حاضر در جلسه با شدت و حدت کامل تاکید بر اجرایی شدن آن داشتند و عنوان کردند اگر این اتفاق رخ ندهد نخواهیم گذاشت تکه سنگی از مجموعه شرکت سنگ آهن بافق خارج شود.

باقی زاده گفت: در صورت عدم تحقق موارد بحق و بجا و ورود شرکت به فرابورس و خرید آن توسط سهامداران مختلف، معدن تبدیل به مخروبه با تعدیل نیرو روبرو می شود.

وی با بیان اینکه جلسه از نظر تفهیم موارد خدمت مسوولین صندوق جلسه ی خوبی بود عنوان کرد: در این جلسه ۳ ساعت و نیم تاکید موکد تمامی اعضای شورای اسلامی شهر بافق به اجرایی شدن بندها بود.

‌نماینده مردم در شورای اسلامی شهر عنوان کرد:احساس بنده این است که چنانچه پیگیری مسوولین و خواسته مردمی نباشد مسوولین در صندوق زیرآبی می روند و نیت شوم خود را اجرایی خواهند کرد.

وی خطاب به مسرور افزود: جناب مسرور می دانیم مجموعه صندوق بدهی های زیادی دارد و هدف به هر طریق ممکن وارد کردن شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق به فرابورس است تا در آخر دولت مبلغ بدهی پرداخت شود.

باقی زاده با اشاره به اینکه در صورت اجرایی شدن بندهای اضافه شده امیدنامه مخالف ورود شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق به بورس نیستیم خاطر نشان کرد:آقایان در هر محفل و مجلس برعلیه ما حرف می زنند و عنوان می شود که شورای اسلامی شهر بافق مخالف فرابورس است.

وی ادامه داد: قول می دهم هر کس در این قضیه از من تا مسوولین مرکز نشین کوتاهی کند چند سال آینده مورد آه و نفرین فرزندان مردم قرار می گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر بافق با اشاره به اینکه موقعیت حساسی را شهر و شرکت سنگ‌ آهن مرکزی ایران_ بافق پشت سر می گذارد تصریح کرد:قول می دهیم تا آخرین روز که خادم مردم در شورای اسلامی شهر هستیم همراه با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسوولین شهرستان از حق شهر دفاع کنیم‌.

او در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به برخی از رسانه های شهر نیز چنین گفت: خواهش می کنم برخی اطلاعات غلط را منتشر نکنید چرا بدون دلیل بعضی مسوولین شهر را زیر سوال می برید و عناوین و تهمت به آنان می زنید؟!!! انتقاد خوب است از من هم انتقاد کنید اما بحق.

باقی زاده در ادامه گفت: بدانید اگر روزی آقایان فرصت طلب در مرکز بخواهند برای تامین منابع مالی و پرداخت بدهی سنگ آهن مرکزی را بدون در نظر گرفتن مفاد امیدنامه وارد فرابورس کنند به هیچ وجه نمی گذاریم آب خوش از گلویشان پایین رود این را به علایی هم گفتیم تا به مسرور هم بگوید.

IMG-20210219-WA0102

IMG-20210219-WA0103

IMG-20210219-WA0100


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۰۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 1 اسفند 1399 - 9:37 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اینکه بر سر حق شهر و مردم با شجاعت و قاطعیت پیگیری مطالبات بحق بافق شود جای بسی تحسین میباشد.خدا قوت رییس محترم شورا و مسولینی که آینده شهر را به صندلی ریاست ترجیح میدهند.مطمئن باشید در صورتیکه بخواهند حق شهر و آیندگان را تضییع کنند ما مردم بافق کمافی السابق (سالهای ۹۰ و ۹۳)پشت سر شما دوباره معنای واقعی دارالشجاعه را برابشان تفسیر خواهیم نمود.

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 1 اسفند 1399 - 9:42 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

درود و سلام بر جناب حاجی آقای باقی زاده .
از بیانات معقولانه و شجاعانه و قاطعانه جنابعالی سپاسگزاری می شود . این قاطعیت را باید زودتر از اینها نشان می دادید ولی هروقت ماهی را از آب بگیرید تازه است . آقایان باید متوجه شوند که مردم بافق بیدار و متوجه چراغ خاموشی و حرکات زیرزمینی آقایان پایتخت نشین هستند و مردم بافق از عقل و چشم و گوش و زبان و عرضه و… بالایی برخوردارند . لذا صبوری و آرامی و نجابت مردم شریف بافق را با خواب بودن و نفهمیدن اشتباه نگیرید . این خطه شهیدپرور جای سوء استفاده نیست . مردم بافق چندین بار سالهای پیش چنان هوشمندی خود را نشان دادند که هیچ شهری به خود ندیده است . اول بروید بپرسید . ومن الله التوفیق .

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 2 اسفند 1399 - 3:32 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ای داد بیداد ببینیم مسوولین شهربافق میتونند تنها سرمایه بافق رو حفظ کنند و یا اینکه بچهای ما بزرگ شدند باید اواره شهرهای دیگه بشوند برای لقمه نانی ،، مگر بافق به غیر از سنگ اهن چی داره ؟ خدا لعنت کنه کساییکه باعث خصوصی سازی سنگ اهن شدند و با واگذار کردن بزرگترین خیانت به حق همشهریها کردند مردانی که ته استخراج بخاطر الودگی ریه هاشون خراب شده ، بچهایی که در هوای الوده دارند رشد میکنند ، پینه دستان کارگران ، چه کسی پاسخگو خواهد بود ؟ به دنیایی دیگر اعتقاد دارید مسوولین ؟

برزگری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 4 اسفند 1399 - 9:51 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای باقی زاده حداقل برای بازگو کردن حق و حقوق مردم بافق لطف میکردین همراه برادران شورا که در هتل نیکان برای صرف ناهار وزیرحاضر شدند شما هم به صحنه میومدین نه اینکه میدان را خالی کنید
حرف و شعار که همه بلدن بزنن ولی موقع عمل میدون خالیه

You cannot copy content of this page