برگزاری جشن نیکوکاری مجازی از طریق نرم افزار شاد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 9 اسفند 1399
برگزاری جشن نیکوکاری مجازی از طریق نرم افزار شاد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش بافق؛ نشست هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری با حضور رییس و مسئول امور دانش آموزی کمیته امداد امام خمینی (ره) ، مدیر آموزش و پرورش ، معاون پرورشی فرهنگی , معاون مالی و پشتیبانی و کارشناس روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان در محل دفتر مدیر آموزش و پرورش با محوریت برگزاری جشن نیکوکاری و مساعدت 350 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش بافق؛ نشست هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری با حضور رییس و مسئول امور دانش آموزی کمیته امداد امام خمینی (ره) ، مدیر آموزش و پرورش ، معاون پرورشی فرهنگی , معاون مالی و پشتیبانی و کارشناس روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان در محل دفتر مدیر آموزش و پرورش با محوریت برگزاری جشن نیکوکاری و مساعدت ۳۵۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد برگزار گردید .

در ابتدا طلایی مبارکه رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در سنوات گذشته خاطر نشان کرد: هرساله جشن نیکوکاری با هدف ایجاد فرهنگ احسان و نیکوکاری و زمینه سازی جهت کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه سال نو در مدارس نیز به صورت حضوری اجرا می شده است اما با توجه به شرایط کرونایی کشور و عدم حضور دانش آموزان این جشن را نیز باید به صورت مجازی برگزار نماییم .

وی افزود : تعداد دانش آموزان دانش آموز تحت پوشش کمیته در سال گذشته ۱۵۰ نفر بوده است که با توجه به شرایط کرونا و تعطیلی موقتی بسیاری از مشاغل این تعداد به ۳۵۰ دانش آموز افزایش یافته است .

مدیر آموزش و پرورش نیز در ادامه شبکه دانش آموزی شاد را ابزاری بسیار خوب در ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین خانواده ها دانست و افزود : آموزش و پرورش شهرستان بافق آمادگی خود را در راستای تبلیغ و ترویج این فرهنگ زیبا اعلام میکند و امیدوار هستیم شاهد اقدامات بسیار خوبی ازطرف مردم فهیم شهرستان همچون سال های گذشته باشیم .

نواختن زنگ نیکوکاری به صورت مجازی در شبکه ی شاد، اطلاع رسانی از طریق نرم افزار شاد به مدیران و معلمان مدارس و همچنین والدین جهت کمک های نقدی و غیرنقدی ، برگزاری مسابقه نقاشی با محوریت انفاق و نیکوکاری از جمله مصوبات این نشست بود.

گفتنی است ؛ هفته احسان و نیکوکاری با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش از ۹ اسفند ماه آغاز و تا ۱۵ اسفندماه از طریق شبکه دانش آموزی شاد اجرا و در این مدت به هر میزانی که از طریق مدارس، کمک جمع آوری شود با همکاری مدیران مدارس در بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع می شود .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page