برنامه های هفته کتاب کتابخانه های بافق اعلام شد

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
یک دیدگاه
یکشنبه - 21 آبان 1391

رئیس اداره کتابخانه های عمومی بافق در خصوص برنامه های هفته کتاب به بافق فردا، گفت: دیدارکتابداران با امام جمعه شهرستان، عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی بافق، برگزاری نمایشگاه کاریکاتور کتاب در کتابخانه عمومی، نمایشگاه تازه های کتاب، دیدار از کتابداران بازنشسته از جمله برنامه ها است.

زهرا ابولیان ادامه داد: برگزاری مسابقه نقاشی ویژه مقاطع  ابتدایی و راهنمایی، کلاس قصه گویی و کاردستی کودکان از دیگر برنامه های این هفته است.

وی با بیان اینکه تعداد 3836 نفر در کتابخانه های شهرستان عضویت دارند، افزود: در مجموع تعداد 49592 عنوان و 60087 نسخه کتاب در کتابخانه های عمومی شهرستان و همچنین 75  عنوان و 187 نسخه کتاب بریل نیز برای نابینایان در کتابخانه شهیدبهشتی آهنشهربافق وجود دارد.

ابولیان به برخی طرح ها و برنامه های این مجموعه برای اعضای کتابخانه های عمومی از جمله طرح کتاب من و مسابقات آنلاین  و مکتوب کتابخوانی نیز اشاره داشت.

 رئیس اداره کتابخانه های عمومی بافق هفته کتاب و کتابخوانی را فرصت مناسبی برای آشتی دوباره با کتاب این یار مهربان  دانست و از کلیه شهروندان و اقشار مختلف دعوت نمود با عضویت در کتابخانه های عمومی شهرستان از این سرگرمی لذت بخش و پرفایده بهرمندشوند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
طباطبایی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 21 آبان 1391 - 6:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از این همه برنامه هایی که فرمودند چه برنامه یی برای مولفین کتاب دارند ما در بافق کم مولف نداریم چرا از آنها تقدیر نمی کنند

You cannot copy content of this page