شایسته گزینی هدف فراخوان انتخاب مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن بافق

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 19 فروردین 1400
شایسته گزینی هدف فراخوان انتخاب مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن بافق

با تغییر هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق اهداف و برنامه های جدیدی از سوی این هیأت‌مدیره از جمله انتخاب مدیر عامل از طریق فراخوان که این روزها آگهی آن در رسانه ها و فضاهای مجازی منتشر شده است را شاهد هستیم.

با تغییر هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق اهداف و برنامه های جدیدی از سوی این هیأت‌مدیره از جمله انتخاب مدیر عامل از طریق فراخوان که این روزها آگهی آن در رسانه ها و فضاهای مجازی منتشر شده است را شاهد هستیم.

به سراغ رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن رفتیم و با وی در خصوص سوالات مردمی به گفتگو نشستیم.

کاظم تفکری در ابتدا ضمن قدردانی و تشکر از سایت خبری تحلیلی « بافق فردا» در رابطه با این گفتگو، در پاسخ به اینکه هدف از انتخاب مدیر عامل به شیوه فراخوان عمومی چیست عنوان کرد: برای انتخاب مدیرعامل روش های مختلفی وجود دارد .
هدف هیات مدیره فراهم کردن مسیری بود تا افراد مستعدی که این توانایی را در خودشان می بینند بتوانند از طریق تکمیل فرم جمع آوری اطلاعات متقاضیان ، ثبت نام کنند و از بین این افراد، بر اساس ملاک های علمی و تجربی که گذاشته شده ، مدیری با تجربه ، با انگیزه ، با اخلاق و آشنا به علم روز ورزش انتخاب و بدینوسیله در رسیدن به اهداف باشگاه و توسعه ورزش شهرستان گام برداریم.

تفکری در پاسخ به این سوال که شنیده شده پس از معرفی افراد هیات مدیره تصمیم قطعی را خواهد گرفت تصریح کرد: بله قطعا”چنین خواهد بود و پس از بررسی های لازم و جمع بندی و انجام مصاحبه تصمیم نهایی را هیات مدیره خواهد گرفت.

رییس هیات مدیره در ادامه در خصوص اینکه آیا افراد بازنشسته هم برای این سمت بکار گرفته خواهند شد تصریح کرد: خیر . تصمیم هیات مدیره استفاده از افراد جوان ، پرانرژی و بانشاط است چون مدیر جوان با نشاط است و می تواند با علم و دانش روز خود در رسیدن به تحقق آرمان های باشگاه موفق تر باشد. ضمن اینکه می بایست از راهنمایی و نکته نظرات پیشکسوتان و افراد باتجربه ورزشی در راستای اهداف باشگاه نیز بهره‌مند شویم.

تفکری در رابطه با مسیر طراحی شده توسط هیات مدیره جدید عنوان کرد: با تلاش ها و زحمات مسئولین در سالهای متمادی همگی شاهدیم که فضاهای فیزیکی بسیار عالی و امکانات و تجهیزات کم نظیری در اختیار باشگاه می باشد .
لذا اصولی ترین و علمی ترین روش ها را مد نظر خواهیم گرفت و در مسیر استعداد یابی گام خواهیم برداشت ، به ورزش پایه توجه جدی خواهیم کرد .

او افزود:در مورد تیمداری با نظر شورای سیاست گذاری و بهره گیری از نظرات عزیزان و مسئولین هیات ورزشی تصمیمات عاقلانه ای خواهیم گرفت و ان شاءالله فعالیت های فرهنگی را در اولویت کاری خود قرار خواهیم داد .

تفکری در پاسخ اینکه تعامل هیات مدیره با اداره ورزش و جوانان شهرستان خاطر نشان کرد: تاکنون باشگاه با اداره ورزش و جوانان شهرستان همکاری خوبی داشته و دارد با برگزاری جلسه های متعدد تصمیمات خوبی خواهیم گرفت. به لحاظ مالی مانند گذشته کمک خواهیم کرد ضمن اینکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق کمک های خوبی در خصوص زیر ساخت های ورزش شهرستان داشته اند.

وی در خصوص توسعه ورزش شهرستان نیز توضیحاتی ارائه داد و گفت: باید به زیرساخت ها و انجام ورزش های حرفه ای در شهرستان بنگریم.

زیرساخت ها به نحو خوبی آماده و ادامه دارد و زحمات مسئولین در این زمینه مشهود است. مشکل ورزش شهرستان عدم اعتبارات جاری و ناچیز بودن اعتبارات هیئت های ورزشی می باشد.

مقام مسوول ادامه داد: باشگاه های ورزشی مردمی بصورت آزاد فعالیت دارند. این باشگاه ها تا زمانیکه تحت پوشش اداره، ارگان و یا شرکتی قرار نگیرند با مشکلات مالی روبرو هستند و کمک های باشگاه سنگ آهن مسکن و مقطعی و جواب گو نیست و نیاز به عزم ملی در شهرستان می باشد برای پوشش قرار دادن باشگاه های آزاد و تیم های ورزشی و این آرزو دست یافتنی است. .
هیات مدیره در باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن برنامه ریزی خواهد کرد تا با دعوت از اساتید و مربیان با تجربه و حرفه ای کشوری ورزشکاران و تیم های ورزشی از وجود آنها استفاده و در کنار آن سطح آموزش دهی مربیان ارتقاء یابد.

رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق در پاسخ به اینکه چند سالی است که ورزشکاران مدال آور باشگاه مورد تقدیر قرار نگرفته اند و این عاملی برای دلسردی آنان از ورزش شده است چه برنامه ای در این خصوص دارید گفت: مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه تا آنجایی که من اطلاع دارم در دهه مبارکه فجر همیشه اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان سنگ آهن برگزار می کردند و از تمام بازیکنان و ورزشکاران مدال آور باشگاه نیز تقدیر و تشکر به عمل می‌آمد به یاری خدا با نابودی این ویروس منحوس و در اولین فرصت ممکن هیأت مدیره باشگاه از مدال‌آوران و ورزشکاران نخبه که برای باشگاه سنگ آهن افتخار آفرینی کرده ، تقدیر و تشکر به عمل خواهد آورد.

تفکری در ادامه این گفتگو در رابطه با میزان اعتبار و چگونگی هزینه کرد آن نیز گفت:در مرحله اول به صورت کارشناسی و تخصصی رشته‌های ورزشی که ورزشکاران مستعد بومی می‌توانند در آن پیشرفت کنند را شناسایی و سپس برنامه‌ریزی و بر اساس اولویت سرمایه گذاری خواهیم کرد.

وی ضمن تشکر از اعضای هیات مدیره سابق باشگاه سنگ آهن ابراز امیدواری کرد: در کنار همکاران خود در سال جاری بتوانیم نسبت به انجام امور محوله موفق باشیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 20 فروردین 1400 - 8:51 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

صباغیان هم بیاد تکمیل میشه .

You cannot copy content of this page