بهبود وضعیت فرهنگیان با اعمال سیاست های تشویقی و ایجاد موسسات فرهنگی میسر می شود

دسته: دانشگاه
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 26 فروردین 1400

امام جمعه بافق: بهبود وضعیت فرهنگیان با اعمال سیاست های تشویقی و ایجاد موسسات فرهنگی میسر می شود

حجت الاسلام والمسلمین سعادت فر در نشست کارگروه فرهنگ و آموزش با اشاره به اینکه ریشه ی بسیاری از مشکلات ناشی از عدم توجه کافی به نظام تعلیم و تربیت است اظهار داشت:

برای رفع مشکلات آموزش و پرورش می بایست اقدامات اساسی در سطح ملی از سوی دولت و وزارتخانه و همکاری نمایندگان مجلس آغاز شود.

امام جمعه بافق با ارزیابی عدم کافی بودن روشهای تشویقی برای ترغیب دانش آموزان بافقی به تحصیل علم و دانش افزود:

اعمال سیاست های تشویقی در پایه های مختلف مدارس و منظور نمودن رتبه های غیر درسی از قبیل شرکت در مسابقات فرهنگی و قرآنی و فعالیت های فوق برنامه و ورزشی می تواند موجب ترغیب و افزایش انگیزه دانش آموزان بافقی برای ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر و مشارکت اجتماعی آنها در جامعه شود.

IMG-20210414-WA0085

IMG-20210414-WA0079

حجت الاسلام والمسلمین سعادت فر با اشاره به اینکه برخی از مشکلات اقتصادی گریبانگیر اقشار مختلف و فرهنگیان نیز می باشد تصریح کرد:

ایجاد و افزایش فعالیت موسسات فرهنگی متناسب با عملکرد آموزش و پرورش و در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی معادن و صنایع می تواند بخش عمده ایی از درآمد اقتصادی فرهنگیان را پوشش بدهد.

در این نشست که با حضور تعدادی از فعالین فرهنگی و اجتماعی در عصر اولین روز از ماه بندگی و صیام در نهاد امامت جمعه شهرستان بافق برگزار شد برخی از مشکلات دانشگاهیان این شهرستان نیز مورد ارزیابی و بررسی مجدانه قرار گرفت و ادامه آن به جلسات آتی موکول شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 26 فروردین 1400 - 6:32 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای عباسی برای زمینهای که به فر هنگیان بافق دادن والان مشکل داره چه تدبیری اندیشیدن؟

You cannot copy content of this page